Mesaje pentru necunoscutiContacteaza-maAboneaza-te

Gen Italiano vero

Posted in De toate, pentru toti on February 17th, 2009 | 278 comments

Italienii venetici, adicatelea aia de nu le sta curu’ pe acasa, au un fel al lor de-a fi. Asa, gen italian. Smecher. Nu conteaza ca au 19 ani sau 69 de ani. Sint teribil de smecheri. Atitudinea lor face totul. Completata totusi de aspect. Conteaza mult privirea sigura, implacabila, usor scarbavnico-dispretuitoare si cumva zemoasa. Moale si mangaietoare la adresa femeilor. Privirea lor e ca un parazit care se lipeste pe corpul din care se va alimenta. Ironic, avand in vedere ca tocmai acel corp se va alimenta o vreme din buzunarul lor. Pe langa privire conteaza mult freza. Italienii au un cult pentru freza. Nu conteaza ca au 19 fire de par sau 6969.

Si exact aici sta imensa maiestrie. Un italian cu 19 fire de par stie cum sa faca sa-i stea toate 19… smecher. Date individual cu gel, aranjate in functie de zodii sau de mersul planetelor, rezultatul e ravisant. Coafura lor rezista, fumeile nu rezista coafurii. Un punct forte sint perciunii, bastioane ale virilitatii lor infipte in moaca bine barbierita si data, dupa gust, cu after shave.  Italienii au camasi cambrate. Nu conteaza ca au 1.19 m sau 1.91. Sau ca au 59 de kilograme sau 99. Au camasi cambrate si stiu sa le poarte. Pe umeri scheletici sau burdihanul pantagruelic. Aici e vorba tot de atitudine. Si de felul in care-si sufleca manecile camasii. Sa se vada ceasul si bratara. Dar si de felul in care-si pun puloverul pe umeri. Sau de cum isi lasa ultimii nasturi de la camasa desfacuti, cu vedere la lant. Gros.

Toate conteaza si ei le stiu pe toate. Le-au studiat pe toate, au descoperit secretul dupa ani si ani si ani si ani de victorii. S-au nascut pentru a avea succes. Si s-au nascut castigatori inca din mugurii istoriei. Si de aici cred ca li se trage. De se cred toti pizdari bezmetici. Pana dau de unu’ de pe la noi, care nu stie prea multa carte, si le arde doua bucati de le sar ochelarii de soare. Si le disturba simetria firelor de par. A, am uitat sa zic de ochelarii de soare. Se poarta stategic aranjati pe par. Sa-mi continui insa teoria.  Ei cred ca si acum e ca pe vremea lu’ raposatu’ Traian. Si ei cred ca vin aici ca intr-o provoncie romana. Sint probabil indusi in eroare de faptul ca imediat ce calca (cu pantofii lor italieni facuti manual) glia noastra strabuna sint intampinati cu pizda si multa prietenie. Pizda de la parasutele disperate dupa un tricou de firma si niste parfum cu o aroma de greutatea si intensitatea unei nicovale. Si prietenie din partea neaosilor cocalarii cocliti mioritici. Care spera ca prin atarnare si multe laude se vor lipi si ei la un euro doi. Scuze, due. Si un capucino. Pai atunci cum sa nu creada italianu’ ca totul i se cuvine?! Si cum sa nu aiba atitudinea de sempre invingator. Deci explicabil.

Si as dori ca inofensivele mele randuri sa nu fie considerate o generalizare. Sint dedicate doar italienilor care intrunesc conditiile enumerate mai sus. Si care au ajuns si la noi, ca nu mai aveau ce face pe la ei. Sau au ajuns pe la noi ca-i cautau Carabinierii pe la ei. Si si-au zis ca daca Gorbunov sta bine mersi in buricul Brasovului (desi teoretic ar trebui sa fie cautat, prins, inchis bla bla), gasesc si ei adapost. Si pace. Si dragoste. Si prietenie.

Si ma irita ca exista romani care cu drag le copiaza modelul. Atitudinea. Care-i chiar mai nasoala atunci cand e prost imitata.

Vizitat de 4443 ori, 1 in cursul zilei de azi
  1. Monique says:

    neata!

  2. Monique says:

    hehe…sunt prima :D
    acu` sa citesc…

  3. alina says:

    Unii mi se par chiar libidinosi.Dar asa e romanul, daca italienii au succes, hai sa mai imitam si noi putin.

  4. roxanne says:

    Neatza.
    Care italieni te-au calcat asa pe bataturi, Dono?

  5. dono says:

    Uite doi pe care i-am studiat in dimineata asta. Si mi-am amintit de toti ca ei pe care i-am studiat de-a lungul scurtei mele istorii.

  6. mihai says:

    da mare dreptate mai ai Dono…dar stai linistit ca asa facem noi cu toti “strainii” nu numai cu italienii…se duc toti si ii pupa in fund pe italieni si cand ne ducem si noi in vizita la ei se apuca si dau cu pietre in noi si ne dispretuiesc,de ce? de la niste nenorociti de oameni si rromi care nu si o pot tine in pantaloni…sa ne apucam si noi sa batem toti italienii care vin la noi in Romania :)

  7. Puki says:

    Nici eu nu sunt o fana a smecheriei italiene. Daca fetele noatre au plecat pe meleaguri italiene pentru faima si bani, sa plece in continuare, pentru ca exact de acele femei nu avem nevoie. Daca populatia bronzata a plecat pe meleaguri italiene pentru o munca mai usoara si bani mai multi, sa plece in continuare, ca nici de ei nu avem nevoie.
    Daca mai vin pe la noi ceva smecheri italieni, vor atrage exact acelasi tip de persoane de care nu avem nevoie.
    Pentru persoanele care au plecat acolo pentru munca cinstita, pentru ei toata stima, si sper ca au gasit ceea ce merita: respect si avere.

  8. Monique says:

    Am vazut trei specimene de genul asta vara trecuta,la mare.Se postasera strategic pe mal,vorbeau tare,gesticulau mult si incercau sa agate toate fetele/femeile care treceau pe langa ei…bleah!…penibili!

  9. dono says:

    mihai, depinde de oameni. Fiecare natie are uscaturile ei. Iar uscaturile noastre nu sint mai bune decat ale lor. Am fost prin multe locuri, inclusiv in Italia de vreo 3 ori. Si am intalnit italieni absolut minunati acolo. Minunati ca oameni, nu ca stil vestimentar :)

    Si chiar si aici, la noi, vin destui de la care avem ce invata. Nu ca s-au nascut ei mai destepti, ci pentru ca au avut conudcatori mai destepti. Dar vin si de-astia de vam povestit io de ei.

  10. jasmin says:

    Romanii nostri imita tot (unii): nu conteaza dak e de bine sau e de rau.
    Spun asta pentru ca am un vecin care s-a dus si el pe la italieni si a venit cu niste bashini de ziceai ca impute tot orasul. A stat mai putin de trei luni pe la ei si cand a venit zicea: ce cosa e asta? am uitat limba romena. Bleah…

  11. Adina says:

    Buna dimineata.
    pe mine ma irita cei care imita mai mult (Raducioiu parca? prin ’91,’92, venise din Italia si uitase accentul romanesc)
    cat despre genul descris de tine, pur si simplu nu-i bag in seama:)

    am defectul (sau calitatea) de a nu auzi ceva ce nu ma intereseaza, chiar dace se vorbeste langa mine :D

  12. dono says:

    Raducioiu e emblematic.

  13. sburlea says:

    Buna dimineata!

  14. Stefan says:

    Cred ca in aceeasi categorie intra si imitatiile ieftine de itatlieni si spanioli cu tricouri stil “de puta madre” si cele cu “gigolo latino”. Ceva mai oribil nu cred ca gasesc. e o categorie aparte de romani “wannabe”. exact opusul unui italian aranjat si stilat cum ii gasesc si eu pe majoritatea.

  15. Eu says:

    Buna dimineata.Tipul asta de persoane, de orice natie ar fi nu pot sa-ti provoace decit sila.Iar aia care-i lingusesc, si mai multa sila.

  16. dono says:

    Si simt nevoia sa mai precizez ceva: imi place Italia extrem de mult, le admir istoria, arta, cultura. Asta asa, ca sa nu ma considerati dusmanul lor.

  17. jasmin says:

    ceva de genul…
    frumoasa tara pacat ca-i locuita :)

  18. aA says:

    neata si aici! e plin de ei peste tot ,folosesc mana de lucru romaneasca,dar romanii sunt de cacao,iar femeile fara exceptie curve! si totusi isi fac veacul in continuare pe aici! bleah…

  19. padre says:

    Vai dono, mi-ai adus aminte de Caracatita, Toto Cutugno (asa se scrie?) si de Pulo din serialul Roma. Acum voi avea o zi mai frumoasa.

    Salutare la toata lumea!

  20. Mary says:

    dar, vai!…pardon, citez: “dar, vai!”…
    ati uitat voi de diamantul sangeriu, rubinul din jungla,briliantul de turba->>>>Mutu???????? Ca doar si dansu’ la fel a facut…a dat si el cu picioru-n minge de 2 ori pe la Italea si apoi a venit sa ne spuna “como se dice in rumano?” (am scris dupa ureche)
    Totusi…pot sa stau si cu zecile de ani prin alte tari, dar nu cred ca as ajunge sa uit limba romana, sau, pardon, n-as ajunge sa ma prefac ca am uitat limba romana…ca asa e fancy!
    La salonul unde ma duceam inainte sa ma pensez ma nimeream mereu cu un cuplu:ea romanca la vreo 20-30 de ani, el italian la vreo 50-60 de ani. Si nu era unu’ din italienii aia care la 50 de ani poate arata bine! Nu, asta era cret si ridat si scofalcit-da’ venea sa-si faca tratamente faciale. Si toate fetele erau ceva de genu “Oh, Frankiiiiiiiie!” cand intra el. WTF???

  21. dono says:

    Mersi, Padre, ca ne aduci aminte si de lucruri bune :) Caci da, tre sa recunoastem daca avem ceva cap ca Romania nu a fost, nu este si nu va fi prea curand la nivelul Italiei.

  22. dono says:

    Frankie? Italian sadea :)

  23. Mary says:

    Sau un exemplu mai graitor. Fostele mele vecine au plecat rand pe rand in Italia…ca asa se poarta. Si pana sa plece mancau fetele ardei cu paine si sarmale cu frunze de tei, luate din parc. Cand s-au intors dupa vreo 6 luni…Noi nu mancam decat paste si doar branza mozarella si doar salam din ala, ca restu nu sunt bune. Si restu erau prosti ca, na, mancau branza de tara si parizer…

  24. aA says:

    dono-dar nici nu are rost sa ne comparam! nu avem nici istoria,nici marimea tarii corespunzatoare,nici,nici! nu e nici o rusine sa recunoastem ceea ce suntem.
    valoarea ne-o facem noi prin comportament :P

  25. dono says:

    Mary, sarmale cu frunza de tei? De asa ceva nu am mai auzit…

  26. LavyCald says:

    ‘mneata!
    De dusmanit nu poate fi vorba, stim. Dar permite-mi sa fiu ;-) Eu incercand sa-mi controlez si canalizez greata. Io am si lucrat, in tineretele mele, pentru unu’ de-ästa. La sfärsitul lunii, salariu ciu-ciu. Noi, 5 angajati, i-am golit barul de cele mai scumpe bäuturi, in dimineata cänd ne-am hotärät sa ne däm “demisia”.Nu si-a trimis “gorilele” dupä noi. Si azi ma mir de norocul nostru. Probabil pentru cä au primit “salariul” ca si noi.
    Cunosc, Slavä Domnului si italieni-oameni. Deh! Pädurea si uscäturile.

  27. aA says:

    mary-sarmale cu frunze de tei :lol:
    asta e ceva nou!

  28. aA says:

    dono-gand la gand :lol:

  29. Mary says:

    Nu, Dono :D Nu stii cine-i Frankie??? N-ai fost fermecat de Frankie? Uite aici:

    http://www.youtube.com/watch?v=dqrXNIny8p8

  30. dono says:

    Mary, cumva, nu stiu de ce, nu pot intra pe youtube de la servici :)

  31. crocoditza says:

    O adevarata disputa! :) Tin eu sa fiu mai speciala, pe mine nu ma incanta atat freza gelata si perfecta, nici macar camasile scortoase, insa unii barbati, nu neaparat italieni, ma farmeca pur si simplu prin comportament. Italienii fac parte din acea categorie de barbatzi care stiu cum sa se poarte cu femeile, ce sa le zica si cand, macar sa le minta frumos, decat sa iti zica unul “fah” si sa tipe dupa tine pe strada “auzi papusa? ce ti-as face de te-as prinde”, mai bine o vorba frumoasa, sa incepi si tu ziua bine

  32. Mary says:

    Eheheeee, dragii mosului :lol: Pai, nu prea aveau fetele din ce…Asa ca faceau cu ce se putea. Da’ nici nu erau genu care sa nu aiba si sa faca pentru ele. Nooooo. Dupa ce au facut sarmale cu frunza de tei au venit chiar sa o convinga pe mama sa faca :lol: ca cica sunt mai bune ca alea de vitza. Eu n-as fi zis, da’ ma rog… Poate daca nu plecau in Italia veneau astazi sa ne recomande o friptura din scoarta de copac ;)

  33. Adina says:

    Diferenta o face atitudinea oamenilor fata de unele reguli de bun simt, as zice: etica, cinstea, integritatea, responsabilitatea, respect pentru regulamente si pentru drepturile celorlalti, dorinta de perfectionare.

    si nu am in minte decat Japonia.

  34. Mary says:

    Sa te uiti de acasa, Dono! Orice barbat vrea sa fie un Frankie :lol:

  35. dono says:

    Bun venit crocoditza si stefan!

  36. crocoditza says:

    Auzi? vreau si eu serviciu d-asta! Sa pot sa moderez discutii, sa fiu si platita pentru asta, si mai ales sa fie o adevarata “batalie” pentru cine e prima sa dezbata subiectul. Ce sa mai ai 1-0 de departe fatza de italieni :)

  37. dono says:

    Si, crocoditza, am auzit despre cazuri in care italienii au fost atat de fermecatori doar pana cand au pus gheara pe femei. Apoi au fost mai ghiolbani decat nea Ion de la stana.

  38. boly says:

    legat de vestimentatie……eu mereu m-am intrebat:
    -cum dracului stau hainele atit de bine pe negri dom´ le !?!?…o fi de la contrast….
    legat de imitatie……numai papagalii imita
    :lol:

  39. crocoditza says:

    Daca vrei sa ma injuri, injura-ma in gand :p si italienii sunt tot barbatzi, ca si nea Ion de la stana, si ca majoritatea barbatzilor dupa ce au ce si-au dorit, isi pierd interesul.

  40. Mia says:

    Am fost in Italia 4 zile intr-o excursie si nu-mi mai trebuie asa ceva niciodata: marlanie fara limite, golani nerusinati la fiecare colt, atitudinea ”totul mi se cuvine”…mi s-a facut greata. Tara poate e frumoasa dar nu ma mai tin nervii.

  41. sburlea says:

    Bre, am stat de am citit p’aci si tare mi-e teama ca ma starnesc :) Oricum, desi scris intr-o nota vesela, prin postul de azi pui in discutie niste chestiuni extrem de serioase ;)

  42. Erminusa says:

    Buna ziua de la mine
    Si salutari si pupici de la Ada :)

  43. crocoditza says:

    si totusi, Dono … parca are o usoara aroma italiana? ca si litere puse una langa alta :)

  44. boly says:

    ia stirnestete sburleo…..let´s see !!!

  45. sburlea says:

    @Boly

    Inca mocnesc ;)

  46. dono says:

    Sburlea, ca sa-i vezi si pe ai nostri de ce sint in stare prin Italia, uite doua stiri proaspete:

    Un zidar roman in varsta de 31 de ani a fost arestat pentru violarea unei batrane oarbe in varsta de 83 de ani, episod petrecut in localitatea Albuzzano aflata la cativa kilometri distanta de orasul Pavia.

    Doi romani, in varsta de 30 si 37 de ani, au fost arestati in cursul zilei de luni pentru rapire si violenta.

    Cei doi infractori se aflau la bordul unui Ford Focus cand au amenintat cu pistolul si au rapit trei prostituate care se aflau in zona Eur, Roma,

  47. crocoditza says:

    Mi se termina si bateria de la laptop … trebuie sa ma duc si la munca, si mai e si marti, adica dupa luni. Si mi-e lene sa ma dau jos din pat, ca poate visez vreun italian :)

  48. crocoditza says:

    Dono, romanii, in general, sunt fascinati de babe :) N-ai vazut ca au o pasiune extrema pentru babe? Nu au parte de sex femeile de pana in 40 de ani de ani de cate violuri au parte babele din Romania

  49. ddunia says:

    Dono, dar de ce cititorii tai vor sa fie primii la comentarii?

  50. dono says:

    Ddunia, pentru ca prea putini se inghesuie sa fie ultimii ;)

    Si raspunsul serios e ca nu stiu. Asa s-a creat aici un joc mic pentru oameni mari.

  51. 1Q Aurel says:

    Un italian vine in Romania la niste prieteni in vizita. Viziteaza zona, admira peisajul si ajunge la poalele unui deal, de unde cobora o cireada de vaci. Entuziasmat italianul se salta sa vada. Ajung vacile, se pun sa bea apa, intre timp ciurdarul se apuca sa mulga o vaca. Italianul vazand se gandeste:
    - Ba astia mulg vacile in timp ce beau apa ca sa sporeasca laptele!!
    Trece timpul si italianul se duce in Italia. Dupa o vreme ajunge la o ferma de vaci, la un prieten. Bucuros italianul ii spune prietenului sau:
    - Mai hai ca te invat eu o metoda sa produci mai mult lapte.
    Aleg o vaca si o duc la o balta din apropiere. Vaca nu era insetata asa ca se hotarasc ca unul sa o apese cu botul in balta si celalalt sa o mulga. Se apuca si o apasa pe vaca de saraca i se face de o balega. Prietenul nostru care o mulgea concentrat acolo, vede, se scoala repede si striga:
    - Hooooooooooo, ba no mai apasa ca trage namol deja!!!:))))

  52. dono says:

    crocoditza, sper ca nu vrei sa spui ca femeile de dupa 40 de ani sint babe… ;)

  53. crocoditza says:

    DDUNIA, cititorii … mai mult cititoarele :) Ai 3 variante:
    a) au aflat ca are ultimul model de Range Rover
    b) sunt babe si asteapta violatorul si pana atunci mai pierd vremea pe net
    c) au vazut ochii lui verzi pe unde intr-o reclama, au dat click ca n-ai cum sa nu te fascineze, si pe urma devii “dependenta” :)

  54. sburlea says:

    Dono, nu-ti imagina ca-s vreun naiv in viata. Eu nu contest nici o secunda imbecilitatile pe care le fac asa-zisii romani de prin strainataturi. Si daca vrei, le luam pe rand:

    Vorbim de romani? Sau de etnii calificate drept romani?
    Avem ce discuta despre politica externa a Romaniei?
    Discutam despre atributiile unui consul sau ale unui ambasador?
    Vorbim despre reprezentarea pe care eu, sburlea, o am daca mi se intampla ceva in una din tarile astea? Eu fiind un om onest care alege sa cheltuiasca banii din Romania in tarile lor?
    Vorbim despre apetitul mediei romanesti de a amplifica asemenea rahaturi si de a da cu noroi in propria societate, doar de dragul subiectelor de audienta?

  55. boly says:

    lasind la o parte broscarii…….puneti-va in locul lor….sa vina x si y si z sa ne omoare sotiile, sa ne violeze mamele sa ne sparga casele etc
    cind vor izbucni va fi de rau…va spun eu….
    eu am impresia ca 80 %din romanii de acolo sunt scursuri ale societatii…….

  56. aA says:

    ddunia-pt ca pot?

  57. boly says:

    rogu-mi iertat sa fie tupeul dar nu fac insult in masa…..numai ca asta e realitatea…

  58. sburlea says:

    @Boly

    Eu cred ca tu gresesti fundamental. Comunitatea din Italia, de exemplu, numara peste un milion de oameni. ceea ce in orice tara, reprezinta o masa enorma dpdv electoral. De unde si toate rahaturile ce ne sint servite zilnic. Pe de alta parte, vrei sa vorbim, in cifre reala, despre contributia romanilor la cresterea economica a Italiei din ultimii ani? Adica, tu spui ca in jur de 800.000 de oameni, sint scursuri? Da-mi voie sa ma indoiesc ;)

  59. crocoditza says:

    Boly, deja astea se intampla peste tot…peste tot sunt omoruri, violuri, furturi etc. si nu intotdeauna protagonistii sunt romani sau nu trebuie sa fii roman in Italia, se intampla si in America, si in China, si in Cucuietii din Deal. De ce doar cand sunt implicati romani se face o atata drama? Sau ai impresia ca la noi in tzara nu sunt italieni care sunt de 10 ori mai nenorociti decat romanii, dar nu scoate nimeni asta in evidenta

  60. dono says:

    Sburlea, dar ai mocnit ceva… Si cred ca atitudinea lor (a celor care ne califica, arata cu degetul si dispretuiesc) e cauzata de cei de care zice boly.

    Dar iti ziceam ca eu am fost primit extrem de bine in Italia, de italieni. Care nu m-au asimilat celor ce le dau in cap, m-au tratat si respectat ca individ.

  61. aA says:

    cei care traiesc in alta tara si-si vad pur si simplu de treaba nu ies in evidenta! ies cei care fac rele.nu are rost sa generalizam. sunt oameni si oameni si afara din tara si aici la noi!

  62. crocoditza says:

    Toate ca toate, o sa va parasesc, am un mare semn de exclamare intr-un triunghi galben la bateria de la laptop. Spor la italienit va urez!

  63. sburlea says:

    Dono, eu iti dau contra-exemplul meu. Am lucrat la ei si cu ei. La fel si alti ex-colegi de ai mei. In Roma, nu prin sate uitate de lume. Intr-o corporatie internationala. Sa ma apuc sa povestesc?

    Poate si tu si eu, sintem doar doua exceptii antagonice. Care conteaza sau nu. Din punctul meu de vedere, starea de fapt este ca in momentul asta, romanii sint calificati drept infractorii Europei. De ce?

  64. dono says:

    sburlea, e adevarat ca 93% din romanii din Italia contribuie la dezvoltarea cizmei. Si ca sint oameni cinstiti, corecti, bla bla. Dar cumva sint foarte multi si cei care nu au mers acolo ca sa munceasca. Ok, sint 800000. Dar deja extrem de multi sint in inchisoare. In Romania sint peste 10 mii de chinezi. Dar nu prea am auzit de hoti chinezi, violatori, pesti sau criminali. Nici macar un numar mult mai mic de infractiuni, direct proportional cu marimea comunitatii lor de aici. De ce?

  65. boly says:

    eu nu fac din tintar armasar…….Dono a zis bine
    si va rog sa ma credeti, va spun cu mina pe inima, imi pare foarte rau ca se intimpla lucrurile astea….mie nu imi e rusine ca sunt ROMAN si nu imi va fi niciodata numai ca omul prin natura firii sale generalizeaza
    Sburlea esti vreun violator !?!?!?!?
    Crocoditza esti vreo hoata !?!?!?!?!?
    vedeti aici e problema…….pentru ca eu daca ma duc miine in italia voi fi privit ca un rumeno, ceea ce si sunt numai ca imaginea mea e destul de patata in ansamblu……

  66. sburlea says:

    @Dono

    “Care nu m-au asimilat celor ce le dau in cap, m-au tratat si respectat ca individ.”

    Esti de acord ca exista o diferenta majora intre a fi respectat ca individ sau a fi respectat ca parte a unei natii? Mie inca mi-e rusine sa intind pasaportul prin multe aeroporturi din Europa

  67. boly says:

    si inca ceva…..jos palaria pentru cei 200.000 !!!!

  68. dono says:

    Si eu ma enervez pe cei care ne fac popor de hoti, fac scandal la propriu in strainatate cand sint privit stramb, sint un tim orgolios si culmea (pentru unii) si eu sint mandru ca sint roman. Dar nu pot sa nu vad si greselile compatriotilor mei.

  69. sburlea says:

    @Dono

    “Nici macar un numar mult mai mic de infractiuni, direct proportional cu marimea comunitatii lor de aici. De ce?”

    Pentru ca or avea respect/teama fata de autoritati? Spre deosebire de cei care au plecat de aici!?!

  70. boly says:

    vezi sburlea……aici gresesti……nu trebuie sa iti fie rusine sa intinzi pasaportul

  71. sburlea says:

    @Boly

    Nu gresesc deloc. Sint mai mandru decat prevede legea. Nu am spus ca mi-e rusine ca sint roman. Ci mi-e rusine de mizeriile pe care le fac altii care se numesc la fel. Si ma mai tem ca voi fi imediat, calificat ca atare.

  72. horea says:

    Ziua buna tuturor!

    Nici eu nu cred ca peste 80%din cei plecati sunt lichele …insa la fel ca si la noi in tara..niciodata nu o sa vezi in presa nimic despre cei care fac lucruri bune…pt ca asta nu se vinde, e destul unul care sa se afirme negativ si despre care sa se scrie…asta se vinde…asta place lumii sa citeasca…si asa se formeaza parerile lumii despre un grup etnic sau indiferent de minoritatea despre care e vorba..

  73. Mia says:

    De ce trebuie sa urmam gandirea de ”lasa ca sunt si italieni in Romania care fac si dreg” ? Nu ma intereseaza, fratilor ! Vreau sa citesc intr-un ziar despre un roman care a realizat ceva prin munca cinstita in Italia si nu prin inselaciune. Vreau sa pot spune cu mandrie ca sunt romanca ! Deocamdata nu este cazul.

  74. sburlea says:

    @Dono

    Nu ma duce, rogu-te, acolo unde nu m-am dus eu. Ceea ce spun eu nu inseamna ca sint orb si ca neg tampeniile facute de compatrioti. Sub nici o forma. Am fost ghid, stiu mai bine decat multa lume ce pot face niste turisti romani, oameni educati chipurile. Eu contest doar vehementa cu-care sint prezentate cazurile astea. Sau usurinta cu-care acceptam toate calificarile astea

  75. boly says:

    va mai dau un exemplu……am 6 ani in Spania si va rog sa ma credeti ca mereu ma uit la stiri, poate am asa o teama fata de “fenomenul Italia”…..din 10 news cu infractiuni poate una e facuta de romani…..in schimb acolo e invers
    de ce?????sa fie doar mass-media cea care da amploare fenomenului !?!?!

  76. Mia says:

    Sa nu ma intelegeti gresit…nu imi neg originea insa oriunde ma duc trebuie sa lucrez de trei ori mai bine, mai mult, mai eficient ca sa schimb privirile care-mi sunt aruncate cand spun ca sunt Romanca. Stiu ca o sa-mi dati in cap dar asta este realitatea cu care ma confrunt zi de zi de aproape 4 ani.

  77. dono says:

    Sburlea, nu te duc frate niciunde. Si nici nu te fac orb. Stiu ce te revolta, ma revolta si pe mine. Dar, cu durere de rau, trebuie sa spun ca (din punctul meu de vedere) sintem mai rai ca altii. Mai rai ca italienii in ceea ce priveste infractionalitatea “subtire”, de joasa speta. Poate pentru ca sintem saraci, poate pentru ca nu prea ne-a fost usor.

  78. boly says:

    si inca o chestie pe care nu o inteleg
    “nu sunt inca mindru ca sunt roman”
    de ce?????
    e clar ca pe nenorocitul de linga mine care imi e si compatriot nu il pot aduce pe calea cea buna in schimb pot face lucruri bune de care gazda in a carei casa(tara)sunt sa fie mindra si sa spuna:
    uite un OM adevarat si pe deasupra ROMAN !!!!

  79. boly says:

    “saracia naste monstrii”
    mare dreptate a avut cel ce a zis asta
    (nu mai stiu cine)

  80. Mia says:

    @ BOLY De ce sa spuna ” si pe deasupra ROMAN!!!” ? Ce suntem noi? Avem vreo boala fizica sau mentala? Trebuie sa cersim mila sau intelegerea cuiva? Eu vreau sa fiu un om adevarat, nu un om adevarat prin comparatie cu alti concetateni care nu sunt. Nu am sa car in spate la nesfarsit greselile altora.

  81. boly says:

    asa e Mia numai ca docamdata asa suntem catalogati prin unele locuri…….din pacate..

  82. sburlea says:

    @Boly

    Tare ma tem ca ajungem sa fim mandri de origini, in majoritatea cazurilor, atunci cand sintem departe de tara. In rest, e teorie pura. Si eu sint mandru, sau cel putin asa am impresia – ca sint romani. Insa, de multe ori stau si ma intreb: daca mi s-ar pune arma in mana si as fi indemnat sa-mi apar tara, si nevoile si neamul – as face-o? Daca te rog, imi spui si mie, te rog, zece valori ale neamului astuia pentru care cineva ar fi dispus sa-si dea viata? Pentru ca, in fond, cam asta inseamna sa-ti iubesti tara, nu?!?

  83. sburlea says:

    @Dono

    “Poate pentru ca sintem saraci, poate pentru ca nu prea ne-a fost usor.”

    Cred cu tarie ca ai dreptate. Dupa cum mai cred ca se mai poate adauga una: faptul ca societatea asta romaneasca, NU exista, nu are identitate.

  84. boly says:

    ai dreptate sburlea in ceea ce priveste mindria pentru ca din afara vezi altfel lucrurile
    teorie!?!?!e posibil numai ca eu unul fac ce imi sta in puteri sa spal putin imaginea romanilor, atit cit pot eu si mai sunt si altii ca mine…..
    valori……inca nu stiu…..

  85. sburlea says:

    *Off – N-am mai facut atatea greseli de tipar, de cand eram mic :) Scuze, de la mocnitul ala mi se trage

  86. boly says:

    luati exemplul Elvetiei…au spus “DA” liberei circulatii romanilor si bulgarilor prin tara lor…..ce inseamna asta……ca totusi nu suntem toti violatori si criminali !!!

  87. aA says:

    dar daca zic romania e obligatoriu sa iubesc societatea romaneasca? eu iubesc locuri si mai putin oameni :P

  88. boly says:

    aA, nu sti ca omu´ sfinteste locul ?
    :lol:

  89. Mia says:

    @ BOLY Incerc si eu sa fac acelasi lucru dar parca nu mai am putere. Sunt indignata.
    Parerea mea este ca in Romania nivelul educational este din ce in ce mai scazut. Norocul meu este ca am niste parinti exceptionali care s-au straduit sa-mi ofere cea mai buna educatie posibila si valori puternice insa nu vad noua generatie de dupa ’89 facand acelasi lucru pentru copii lor. Nu, banul nu se castiga usor in tari straine. Nu este acceptabil sa-ti vinzi trupul si sa furi prin Italia sau in orice alta tara pentru o viata mai buna. Nu este acceptabil sa te intorci in Romania dupa cateva luni si sa nu mai vorbesti corect la fel cum nu este acceptabil sa te intorci ca maharul si sa calci in picioare ”prostii” care au o educatie net superioara si castiga prin munca cinstita.
    Cateodata simt ca asist la declinul unei societati.

  90. sburlea says:

    boly says:
    February 17th, 2009 at 12:15 pm
    luati exemplul Elvetiei…au spus “DA” liberei circulatii romanilor si bulgarilor prin tara lor…..ce inseamna asta……ca totusi nu suntem toti violatori si criminali !!!

    Sau ca sint extrem de comozi si au nevoie de oameni care sa le faca “munca de jos”, indiferent de calitatea acelor persoane ;)

  91. boly says:

    sburlea pai tot aia e……inseamna ca in creierul lor romanul nu se asociaza doar cu infractor ci si cu un om care munceste cu simtul raspunderi
    si atunci indiferent ca le e lene sa faca munca de jos ne vor !!

  92. dono says:

    Munca de jos poate fi numita si cea de paznic la banca? ;)

  93. boly says:

    asa e Mia……eu as vrea sa ma intorc in tara si sa muncesc la fel ca aici….cu simt de raspundere pentru ca aici sunt platit pentru munca mea !!!

  94. Mia says:

    Paznicul e paznic…la depozit sau la banca. Ei oricum au multe banci :)

  95. dono says:

    Mia, exista paznici si paznici lupi la oi :)

  96. aA says:

    si nu in toate tarile vestice suntem priviti rau. eu zic ca italia e o exceptie…

  97. Asterix says:

    In asemenea zile ma oftic ca nu am munca de birou, dar rau de tot.
    Eu vreau sa fac doar o trimitere scurta la fraza aceasta; “Si ma irita ca exista romani care cu drag le copiaza modelul. Atitudinea. Care-i chiar mai nasoala atunci cand e prost imitata.”
    O sa incerc sa dezvolt mai pe seara afirmatia asta:
    Ma irita foarte rau la nervii capului romanii tiganizati. Astia sint cei mai rai si cred ca sint o foarte mare parte din cei care se plimba prin Italia. Iar la noi sint cu sutele de mii in fiecare secunda pe fiecare trotuar. Si ca sa-l parafrazez pe un nene de la Catavencu, le spun Dispareti!!!

  98. aA says:

    boly-stai acolo,ca pe aici mai dureaza cu transformarile :lol:

  99. Mia says:

    Boly, as vrea sa ma intorc in tara si sa fiu apreciata si respectata ca aici. As vrea sa nu mi se incalce drepturile cetatenesti, sa simt ca statul ma apara, legile sunt aceleasi pentru toata lumea, copii mei pot primi o educatie aleasa etc. Nu vreau sa-mi fie frica sa ies noaptea din apartamentul pentru care muncesc si nu vreau sa stau cu inima cat un purice cand copilul meu este la scoala si primeste influenta negativa a colectivului.

  100. zaraza says:

    mi-ai inveselit ziua
    inca de la primele randuri am inceput sa corelez descrierea facuta cu o persoana cunoscuta=)) prea tare

  101. CARMEN says:

    Cu nu foarte mult timp in urma italienii erau bau bau’ lumii. Au uitat saracii, ca acu’ is mari domni.
    Ziua buna!

  102. dono says:

    zaraza, ma bucur :)

  103. dono says:

    ziua buna, CARMEN!

  104. Mia says:

    @ Dono- Oile lor au sisteme de securitate sofisticate la care lupul nu are acces ca nu e cazul.

    @ Asterix Schimbarile de care vorbesti sunt specifice oamenilor fara coloana vertebrala. Micii cameleoni ai ridicolului. Si sunt atat de multe exemple pozitive ce se pot copia…

  105. Mia says:

    Carmen, din punctul meu de vedere tot bau-bau au ramas. Cand vor avea atitudine de domni ii voi considera domni.

  106. stati asa ca nu numai ai nostri fac ravagii pe unde se duc (in afara de faptul ca fac si-n romania la fel)

    intr-un timp ajunsesem sa cred ca toti belgienii sunt pedofili

    in italia exista intr-adevar prejudecati legate de romani. am un prieten care, prima data cand a venit in romania, s-a delarat uimit de faptul ca ‘suntem exact ca ei’.
    de la petreceri, munca, pana la imbracaminte si educatie.

    am stat si eu aproape o luna in italia. mi-a placut in milano faptul ca toti, indiferent de varsta, erau aranjati (mai putin conationalii nostri imbracati in treninguri Prosper:) )

    poate stiti faza aia de film cand dupa o fata se strang cativa barbati si ii fac tot felul de declaratii si ii dau flori si ..bla bla…
    am trecut prin asta si a fost foarte dragut. (cu toate ca eram cu prietenul de mana) :lol:
    pai, in romania, sa strige cineva dupa tine pe strada…n-o sa sune niciodata in felul ala simpatic. nici nu vreau sa-mi amintesc cum suna aici. bleah!

  107. Florian says:

    Isi face careva pomana cu mine, sa-mi explice in ce consta mandria de a fi roman? Cand cineva zice, umflandu-si pectoralii, “sunt mandru ca-s roman”, daca il intrebi “de ce?”, oare ce-ti raspunde? Iti povesteste de Mihai Viteazul sau de Eminescu, de sarmalute cu mamaliga si tuica? Si daca-i spui ca si altii au Mihai Vitejii si Eminestii lor, ba chiar mai mari ca ai nostri, iar alte bucatarii sunt mai renumite, la ce branduri mai apeleaza?
    Aceeasi intrebare i-as pune-o si celui care, plin de sictir, spune “mi-e rusine ca sunt roman”. De ce ti-e rusine, pentru ca unii sunt dobitoci si generalizeaza, privindu-te chioras pentru netrebniciile facute de conationali de-ai tai?
    Calc pentru prima data pe aici, dar cateodata am mersul mai apasat si, nu stiu cum fac, dar mai nimeresc si niscai bataturi.

  108. danneag says:

    pisica – poate stiti faza aia de film cand dupa o fata se strang cativa barbati si ii fac tot felul de declaratii si ii dau flori si ..bla bla…
    am trecut prin asta si a fost foarte dragut. (cu toate ca eram cu prietenul de mana)

    si ce putem deduce din asta , doar ca sunt obsedati cand vine vorba de femeie , o natie de afemeiati , atata tot !

  109. Mia says:

    @ Pisica – Din punctul meu de vedere, faptul ca se strang dupa tine pe strada cand esti cu prietenul de mana denota tocmai acea impertinenta de care vorbeam. Nu au limite, nu au masura. Personal m-am simtit agresata si am simtit ca spatiul meu personal este invadat in permanenta.

  110. boly says:

    mai bine zis……LIPSA EDUCATIE !!!!!

  111. dono says:

    Florian, bune intrebari si bun venit! Ti-oi raspunde si eu mai tarziu, acum sint cu ceva treaba.

  112. MerlinRa says:

    Ma bucura foarte mult ca ai gasit o alta abordare a unui “stil” care a prins la noi la pitzipongi.
    M`am saturat sa tot citesc de pitzipoange, ce inseamna ele si ce`i cu ele. Toata lumea isi da cu parere asupra unui subiect banal.
    Tu ai gasit unul noi.
    Rispetto. (asa se scrie?)

  113. MerlinRa says:

    unul nou*
    m`am grabit

  114. aA says:

    danneag-se poate considera si ca nu ei sunt afemeiati,ci noi romanii avem femei frumoase :P

  115. MerlinRa says:

    ah, si in caz ca vrei sa afli parerea mea despre tot dobitocii care isi dau cu parerea absolut banal. Click “mai” nick and “iu uil si”

  116. danneag says:

    aA sa fim seriosi , nu neg lucru asta , chiar avem femei foarte frumoase , doar ca ei sunt afemeiati din toate puctele de vedere indiferent de femeie .. si de varsta care o are … la ei e o chestie nativa incepand de la 15 ani pana la 90 de ani tot la asta se gandesc , altceva nu stiu !

  117. danneag si mia – dupa mine nu tipau neaparat, il felicitau pe prietenu’ , etc. nu a fost nimic deranjant.

  118. aA says:

    florian-de ce n-am fi mandri ca suntem romani? poti sa te consideri altceva mai usor,fa-o! poate au si altii “eminescii” lor,dar eu il simt altfel pe Eminescu si pe Creanga,tocmai pt ca ma simt de-a lor.nu sunt mandra de tot ce se intampla in tara asta,dar de aici si pana a dori sa fiu altceva ,e cale lunga!

  119. aA says:

    danneag-si la noi nu???uita-te putin in jur. daca o femeie are o fusta scurta ce cor de admiratii(a se citi fluieraturi)starneste :lol:
    hai sa nu aruncam cu noroi in altii,pana nu cercetam bine curtea noastra :P

  120. Florian says:

    @dono
    Multam de binete. Cu raspunsul, nici o graba, nu stau in apa.

  121. dono says:

    hehehe, asta mi-a placut cu “nu stau in apa” :)

  122. danneag says:

    aA – din exemplu dat de pisica eu zic ca intelegi ce am vrut eu sa zic ..

  123. jasmin says:

    Eu subscriu la cele spuse de sburlea
    Chiar sunt unele tari in care daca te duci toata lumea se uita la tine ca la un stigmat, de nu-ti vine sa le mai spui ca esti roman. Si nu se uita neaparat la tine ca la un infractor, dar multi isi inchipuie ca suntem o tara de analfabeti si de inapoiati.

  124. dono says:

    Florian, deocamdata ai aici o motivatie de la mine: http://dono.ro/mandru-ca-sint-roman/

  125. MerlinRa says:

    Dono esti “El Insperator”, a se citi “inspirator”, mi`ai dat o idee despre ce sa scriu pã blog. Romanii in italia. ca exista si un vice versa, nu? ;)

  126. Asterix says:

    Mia says:
    February 17th, 2009 at 12:39 pm
    @ Asterix [...] Si sunt atat de multe exemple pozitive ce se pot copia…

    Bun, sint, si de ce nu se copiaza alea? De ce trebuie ca un pui de roman sa-l copieze pe tigan si sa se imbrace cu sclipici? A, si ta-su se imbraca cu sclipici. Deci si ta-su este un cretin. Hai, ca s-a imbracat cu sclipici s-a imbracat, dar de ce trebuie sa-i copieze si modul infect de comportament?
    Oare de cind a inceput copierea asta si cit s-a extins?

  127. jasmin says:

    Are dreptate asterix mia. Multi copiaza numai ce e rau ca asa se simte el ciumeg, il doare-n spate de exemplele pozitive.

  128. key_cee says:

    uai Dono, asa mi-ai lasat cu descrierea ta o urma ca de limax pe birou… inca sa taraste un pui de italian p-aci pe la mine. acestea fiind zise fac un reverse si va zic la toti bna ziua! a iesit soarele!, cel putin la buc; mie mi-a aruncat un crac printre jaluzele, direct in ochi.

  129. sburlea says:

    @Asterix

    Totul a inceput fix din momentul in care s-au calcat in picioare toate valorile neamului astuia. Si a inceput promovarea fara margini a cretinoizilor si a fitelor din Dorobanti.

  130. Mia says:

    Asterix, buna intrebare.
    Fenomenul cred ca a inceput dupa ’89 cand paturile sociale s-au amestecat, au aparut imbogatitii peste noapte, televiziunile au inceput sa difuzeze ce-o fi si a aparut democratia prost inteleasa.
    Apoi, in Romania, nu se mai promoveaza valorile. De ce sunt mediatizate toate curvele cum ar fi Simona senzual si mai stiu eu care si nu fata care citeste totul si are 10 pe linie in liceu si facultate? De ce toti pestii bosorogi sunt invitati la emisiuni sa-si etaleze banii si ”puterea”? S-a ajuns la punctul in care smecherasii fac legea in licee fiindca stiu sa dea cu pumnul, au bani, au relatii, au niste fete proaste dupa ei, nu respecta pe nimeni si nimic, ba chiar mai bat si profesorii din cand in cand. Nu vorbesc din carti, e realitate. ´Femeile ar vrea sa fie respectate dar se coboara la nivelul golanilor si le raspund folosind acelasi limbaj. Respectul nu se impune, se castiga.
    De ce copiaza romanasii comportamentul tiganilor? Fiindca sunt copii, sunt influentabili, tiganii par a face legea si in familie nu are cine sa le spuna ca urmeaza exemplul celor ce vor infunda puscariile peste cativa ani…daca or mai fi puscarii. Educatia in familie este la pamant iar copii iau un exemplu prost insa cine sa le spuna ca e prost daca mama si tata sunt in Italia si bunicii se culca odata cu gainile?

  131. Mia says:

    Si inca ceva, ma scuzati ca scriu romane, unde sunt emisiunile culturale? Cine mai promoveaza artistii, scriitorii, atletii, oamenii care au avut minte si au realizat ceva? Cati tineri dau bani pe o carte in loc sa-si cumpere nelipsitele haine cu sclipici ca sa fie la ”moda”?

  132. aA says:

    mia- hai sa nu exageram! in primul rand exista si parinti care au timp de educatia copiilor si continua sa munceasca aici,in Romania si de asemenea, exista si afara copii nesupravegheati,sau scapati de sub control.
    probleme sunt peste tot!

  133. aA says:

    surprinzator exista si tineri care citesc si care incearca sa pastreze un echilibru intre fashion si cultura.
    refuz sa cred ca mama tuturor solutiilor este afara din tara,iar tinerii din alte tari se omoara cu cititul,sau emisiunile culturale.(care exista daca vrei sa le gasesti pe programe de audienta mai redusa) :P

  134. manu says:

    @asterix zicea un fost prof de geogra ca in 10 ani romania noastra, patria noastra draga, se va scrie cu doi de r. e aiurea rau ca s-a ajuns la asa ceva. copiem. dar nu stim ce copiem. copiem sa fim “cul” sau copiem ca asa face prietenul/prietena. toata lumea copiaza. ce copiaza e neesential. conteaza ca sunt ei mai smecheri. am ajuns la concluzia ca unii se cred importanti daca sunt priviti pe strada – chit ca multe sunt priviri dispretuitoare…

    cred ca cel mai greu de realizat lucru astazi, e sa fim romani. romani romani. asa cum am fost nascuti de mamele noastre, romance. romani. daca am fi o tara de romani… am fi respectati si nu s-ar uita italianu, neamtu sau francezu la noi ca la ultimele gunoaie. unii au uitat sa fie romani. au ales sa fie “cul” si din cauza “culitatii” lor suntem priviti cum am scris 2-3 randuri mai sus.

  135. dono says:

    Key_cee, ziua extrem de buna si tie :)

  136. CARMEN says:

    buei, ia nu mai ofticati cu soarele vostru ca m’apuca plansu’

  137. sburlea says:

    Incep serios sa cred ca solutiile ce se impun trebuie sa imbrace forme radicale. Iar aici NU ma refer la extremism sau la impingerea scursurilor intre niste garduri si incendierea lor

  138. CARMEN says:

    Sburlea, iar ajungem la discutia de aici:
    http://dono.ro/rai-de-mici-din-vina-cui/

  139. Eu says:

    Sburleo, complet de acord cu tine.Eu cred ca singura solutie e inasprirea legilor, si respectarea lor dusa pina aproape de extrem.

  140. sburlea says:

    Carmen, eu cred asa: ca discutia de care spui tu, cea cu mamele batute, cea cu mandria de a fi roman sau cea de azi, sint toate doar parti diferite ale aceluiasi subiect. In fond, nu vorbim despre sanatatea sau boala societatii asteia?

  141. boly says:

    draga mea Mia , poporului i se da ceea ce cere
    :lol:

  142. sburlea says:

    Eu says:
    February 17th, 2009 at 2:52 pm
    Sburleo, complet de acord cu tine.Eu cred ca singura solutie e inasprirea legilor, si respectarea lor dusa pina aproape de extrem.

    Io cred ca e corect dar incomplet. Legi sint multe, Eu. Si extrem de aspre. Cu impartirea dreptatii stam mai rau. Si cu aplicarea legii. Suport exista, treaba e ca aproape nimeni nu da doi bani pe autoritati. Eu unul, nu dau si ma rog in fiecare zi sa nu am de-a face cu ei

  143. CARMEN says:

    Sburlea, cred ca-i vorba de sanatatea sau de boala fiecaruia dintre noi. Ca pan’ la urma societatea e o adunatura de indivizi. Si din indivizi bolnavi n-are cum sa-ti iasa o societate sanatoasa.
    Tre’ sa “insanatosim” intai individu’, apoi relatiile dintre indivizi si societatea se insanatoseste de la sine. Ca un tratament aplicat societatii e ca si cum ai coase o rana plina de puroi.
    Sper ca ati priceput ce-am vrut sa spun, ca eu am o problema maaaaare cu exprimarea pe ziua de azi.

  144. boly says:

    pai da sburleo, suntem un popor bolnav din toate punctele de vedere…..si asta nu e de ieri de azi ci din trecuttul nu foarte indepartat…
    iar o sa ma certe asterix ca o dau cu in comunism, dar daca nu am dreptate criticati-ma dar sa dati si argumente !

  145. sburlea says:

    @Boly

    Daca nu aveai zambetul ala la sfarsit, saream la karate :lol:

  146. boly says:

    …….CARMEN a pus punctul pe “i” !!!!

  147. Eu says:

    Sburleo, nimic mai adevarat.In spatele legilor e toata masinaria autoritatilor, care stim toti citi bani face. Imi permit sa te contrazic intr-un singur punct: eu nu cred ca legile sunt asa aspre, din moment ce destui infractori gasesc n portite prin care se sustrag de la judecata si de la pedeapsa.

  148. CARMEN says:

    Eu, portite in legi se gasesc peste tot in lume. Dar ai dreptate, legile noastre-s facute sa gasesti portite in ele.

  149. sburlea says:

    @Eu

    Chiar te rog sa ma contrazici si mai mult, daca vrei. Treaba e ca aia scapa nu pentru ca legile au lacune ci pentru ca, in majoritatea cazurilor, nu se cunoaste legea. Sau, mai grav, se eludeaza in mod intentionat.

  150. sburlea says:

    *Ma scuzati de pleonasm :)

  151. Eu says:

    Da, ce e foarte grav, e ca tocmai judecatorii si procurorii, adica cei pusi sa imparta dreptatea, nu cunosc legile.Mai trebuie sa spun ceva depre cei care o evita intentionat?

  152. Adina says:

    cred ca o cunosc, Eu, dar o eludeaza asa cum spunea Sburlea.
    caz concret: in instanta, in aceeasi zi, acelasi judecator da sentinte diferite in 2 cazuri identice.
    si nu e singurul caz pe care-l cunosc, din pacate :(

  153. Mia says:

    In Romania se aplica legea banului. Ai bani, calci omul pe trecerea de pietoni si scapi nepedepsit…marturii mincinoase, una-alta. Nimeni nu este mai presus de lege…decat daca ai cu ce sa o cumperi.

  154. greg says:

    BUNA ZIUA OAMENI BUNI
    sunt la munca si nu pre am tim sa va povestes cum stau lucrurile aici in italia
    dar sper sa reusec de seara

  155. sburlea says:

    Mia says:
    February 17th, 2009 at 3:19 pm
    In Romania se aplica legea banului. Ai bani, calci omul pe trecerea de pietoni si scapi nepedepsit…marturii mincinoase, una-alta.

    Mia, afirmatia corecta este asa: calci pe unul, ai bani, stii pe cine trebuie, se muta trecerea de pietoni in 30 de minute, mortul e de vina ;)

  156. Mia says:

    @ sburlea Pai nu? Iti trebuie doar niste vopsea, o pensula si o gaura in pamant pentru noua pozitie a stalpului. Toate se platesc cu niste bani castigati cine stie cum…poate si cu bani de la buget adica mortul isi plateste moartea.

  157. sburlea says:

    Mda. Le doresc tuturor celor care au impresia pot sau ca sint smecheri, entorsa de splina. Din toata inima :)

  158. boly says:

    greg, sper ca esti in cei 200.000
    :lol:

  159. 1Q Aurel says:

    Ciao amnicii!

  160. Mia says:

    Ciao, Uncheouleee…Na che vaca bella…

  161. dono, ai uitat sa mentionezi si vocea aceea un pic guturala si intentionat seducatoare (zic ei) ;)

  162. Mia says:

    Anestisia, are bunica mea o vorba : unii s-au saturat de munca pana acum si tu de abia te-ai trezit. :)

  163. sburlea says:

    O fi buna, o fi rea, cert e ca se apropie ora de masa iar eu, chef de specialitati italienesti nu am :lol:

  164. Anestisia says:

    Mia, inca dorm,dar ma lupt sa ma trezesc inainte de pranz. :lol:

    finule, nu-mi spune ca ti-e foame.

  165. Anestisia says:

    :lol: buei, am facut baie, de ce fugiti cand apar io? :twisted:

  166. Erminusa says:

    ‘Naseara si io :) Nasa, au fugit toti sa manance, ca le-a adus sburlea aminte ;)

  167. sburlea says:

    Sburlea tace si inghite. Pe de-o parte ca-i e (IAR) foame si e la birou, pe de alta pentru ca e prea liniste aci pentru o controversa patimasa dar excesiv de eleganta ;)

  168. boly says:

    cinta cu mine sburleo
    NOI SUNTEM ROMANI
    NOI SUNTEM ROMANI !!!
    :lol:

  169. Adina says:

    de la ,,italiano vero” ati ajuns la accidente de circulatie.
    cum sa nu taca poporul? :P

  170. sburlea says:

    boly says:
    February 17th, 2009 at 5:55 pm
    cinta cu mine sburleo
    NOI SUNTEM ROMANI
    NOI SUNTEM ROMANI !!!

    Boly, cant:

    VOI SUNTETI ROMANI
    VOI SUNTETI ROMANI !!!

    :lol:

  171. Adina says:

    Boly, si ,,urmasi ai lui Traian”?
    care Traian?…

  172. Eu says:

    Apropo de noi romanii.Stiati ca suntem singurul popor de homosexuali? Toata lumea se trage de la Adam si Eva, doar noi de la Traian si Decebal.

  173. sburlea says:

    Heheheheeee, Eu. Eu mai cred si ca oamenii se trag din maimute dar unii nu s-au tras de tot :lol:

  174. Adina says:

    Ane, io am aparut cam pe cand ai aparut si tu. fugisi? :P

    Eu, singura legatura care-mi vine acu’ in cap in legatura cu Traian, e Calea lui Traian, strada pe care functioneaza un han. A lui 7 cai. Sburlea?

  175. sburlea says:

    Adina?

  176. boly says:

    Adina sti istoria lui Traian ?????

  177. Adina says:

    ps citisem ca ti-e foame, si voiam sa te ajut :(

  178. sburlea says:

    Tu ma strigasei prima, eu am continuat curtoazia :) Deci, sa continuam, zic:

    Dono?

  179. Adina says:

    Boly, te surprinde?
    acu’ depinde de care Traian vorbesti, ca istoria lui nea Traian de la copiator n-o stiu, zau :D

  180. Adina says:

    Sburlea, n-am dat enter dupa vorbele anterioare, deci aveau legatura ;)

    da’ continuam:
    Ermi?

  181. sburlea says:

    Adina says:
    February 17th, 2009 at 6:14 pm
    ps citisem ca ti-e foame, si voiam sa te ajut

    Nu, mersi! Le am p’ale mele :lol:

  182. sburlea says:

    Italiano Vero? Cineva? Heheheheeeee

  183. Adina says:

    bre, n-am vazut asa ceva :lol:
    omu’ vrea sa ajute, si el nu si nu :lol:

  184. boly says:

    crezind ca vrei sa faci o legatura cu discutia de astazi…de asta intrebam(Traian =italian)
    si daca e asa vroiam sa iti spun ca Traian nu a fost roman ci hispanic…nascut prin Cataluña de astazi
    :lol:

  185. Asterix says:

    boly says:
    February 17th, 2009 at 3:03 pm

    pai da sburleo, suntem un popor bolnav din toate punctele de vedere…..si asta nu e de ieri de azi ci din trecuttul nu foarte indepartat…
    iar o sa ma certe asterix ca o dau cu in comunism, dar daca nu am dreptate criticati-ma dar sa dati si argumente !

    Perfect, dam si argumente, dar la ce? Tu folosesti un cliseu, comunismul este de vina, dar nu argumentezi in nici un fel. O arunci si gata! Sa fim seriosi,boly.
    Uite cum spun eu; Boly este crescut si educat in perioada comunismului, rezulta ca este un meserias prost in meseria lui. Combate-ma!

  186. Eu says:

    Romanii au cucerit Dacia in 101-102 si 105-106.Acuma romanii cuceresc Italia. Ambele au fost pe timpul lui Traian.

  187. Adina says:

    Boly, faceam legatura cu cantecul propus de tine. de fapt, cu varianta actualizata:
    noi suntem romani,
    noi suntem romani,
    noi suntem urmasii lui Traian
    (sau cam asa ceva)
    (romani fara diacritice)

  188. Eu says:

    Asterixule, daca nu e cu banat, am sa incerc sa raspund eu.Comunismul este raspunzator pentru distrugerea neamului astuia ( si nu numai) , pentru ca a distrus omul.I-a distrus personalitatea, caracterul, l-a invatat sa nu ridice ochii, sa nu protesteze, sa nu aiba constiinta civica, l-a obligat sa fure,sa nu aiba opinie, sa fie doar un sclav obedient si fara vointa.Iar faptul ca au rezultat si profesionisti din comunism se datoreaza pe de o parte faptului ca era totusi nevoie si de ei, iar pe de alta parte familiilor, care au reusit sa ramina cu ochii deschisi si sa pastreze adevarata scara a valorilor.

  189. Asterix says:

    Multumesc, Eu-le, asa da! Sint de acord cu tine, dar nu putem generaliza la infinit si sa dam vina pentru orice pe comunism. Sa dam vina pe comunism pentru emisiunile cretine prezentate de urlatorul Dan Negru? pentru Vijelie si Guta? pentru manelele ascultate la telefon in tramvai? pentru pustii scapati de sub control si care mai trag cate un praf?

  190. Eu says:

    Ai si tu dreptatea ta.Dar multi din cei care erau tineri la revolutie, cind au dat de democratie , au pierdut orice notiune despre ce inseaman adevarata valoare.Dupa revolutie, daca imi aduc aminte bine, cind era saracie, sa ai un Mercedes era o mare realizare.La fel o vila.Ori daca ei , care au devenit intre timp parinti, si-au dat peste cap scara valorilor, ce sa ceri dela copiii lor?

  191. manu says:

    pai… nu poti da vina pe comunism pentru toate. aveti dreptate. asterix, parerea mea e ca pentru manele si pentru stimabilul Dan Negru sunt raspunzatori acei oameni care ii urmaresc si asculta. e logic: daca nu ar fi audiente nu ar fi nici emisiune. respectiv daca nu s-ar vinde albume nu s-ar face nici manele. motivul pentru care oamenii astia asculta asa ceva sau urmaresc asa ceva e ca … pai… pur si simplu se multumesc cu mediocritate si se cred foarte isteti pentru ca “au femei, bani si dusmani”. dar… ca sa ma contrazic pe mine insumi, marea majoritate a membrilor acestei paturi sociale este produsa tot de comunism… si.. cel mai trist e ca si generatiile postcomunism au tendinta de a porni pe aceasta cale: calea prostiei acoperita de masca dureroasa a curentului “fi cool”.

    peste ceva timp roman cool va fi pleonasm…

  192. Adina says:

    adevarata valoare?
    scara valorilor?
    e relativ, depinde de la om la om.
    una e pentru mine ,,adevarata valoare”, si alta pentru altcineva (dat in exemplul lui Asterix)

  193. sburlea says:

    @MANU

    Cred ca gresesti, din pacate si tu, fundamental. Asta e o scuza patetica a mediei: dam pentru ca se cere! Atunci, intreb: cine joaca rolul formatorului de opinie a unei societati, daca nu mass-media? No ofense, da’ mi se pare impardonabil sa accepti o asemenea explicatie: se dau asemenea emisiuni, pentru ca se cere

  194. Adina says:

    Sburlea, nu pentru ca se cere, ci pentru ca au audienta, si asta inseamna publicitate, si rezulta mai multi bani. cel putin asa percep .
    ce spui tu, mi se pare frumos, insa un pic utopic…

  195. Erminusa says:

    Adica daca nu s-ar mai difuza emisuni de astea, nu s-ar mai uita lumea la televizor? Hehe..eu cred ca s-ar uita in continuare, la ce s-ar difuza…
    Daca nu ar mai fi filme si desene animate pline de violenta, nu ne-am mai uita la tv? Nu prea cred

  196. Adina says:

    revin: utopic, dar nu imposibil. insa asta ar presupune sa fim oameni, nu uameni :P

  197. Eu says:

    Adina, daca pentru tine un lucru e adevarata valoare, nu inseamna ca e cu adevarat valoare.Uitat-e in jur, si vezi pentru citi/cite conteaza banul, masina, telefonul, citi a mai batut etc.Sunt astea cu adevarat valori?

  198. Adina says:

    Ermi, mi s-ar parea mai normal sa avem discernamant in ceea ce alegem ;)

  199. Asterix says:

    Manu, hai sa-ti dau un exemplu de oameni formati de comunism.
    Sambata dimineata, la ora 9,30 eram la casa de bilete de la Teatrul National (sar’mana Sburlea!), casa de bilete se deschide la ora 10,00. Deja erau 150 de persoane la coada!
    Cred ca tot comunismul este de vina ;)
    Aici sa fie urmasii celor la care facea referire Eu; “care au reusit sa ramina cu ochii deschisi si sa pastreze adevarata scara a valorilor.” ?

  200. Eu says:

    De acord cu sburlea.E cea mai mare timpenie asta, sa difuzezi aberatiile astea, argumentind “se cere”. Daca vrei cu adevarat sa formez o cultura , ifuzezi ce trebuie, nu ce se cere. Din pacate sarcina asta revine doar postului national, pentru ca posturile private sunt dependente de publicitate, si deci de rating.

  201. manu says:

    @sburlea

    chiar nu pot sa imi sustin altfel opinia decat prin a spune: “daca n-ar fi toti prostii care sa urmareasca, nu s-ar da!” am citit pe undeva mai sus de cineva care se plangea ca nu se mai promoveaza valorile tarii (pictori, muzicieni adevarati, scriitori, etc) la care cineva spunea simplu: “le gasesti si pe astea in emisiuni cu audienta scazuta”. permite-mi te rog sa afrim ca suntem intr-un cerc vicios: aia fac emisiunile care le fac pentru ca populatia le cere si populatia le cere pentru ca are cine sa le faca. e o boala care se transmite mult prea repede pentru a putea fi oprita.

    in alta ordine de idei, schimband saptamana trecuta posturile la teveu am nimerit peste dan negru si emisiunea lui fantoma. nu m-as fi uitat, dar am prins momentul in care l-a prezentat pe tip. era doctor. ce sa caute un doctor la emisiunea aia? mie mi se face pielea gaina cand vad cata prostie intra atat in barbatii care participa cat si in blondele alea… (n-am nimic cu blondele). totusi, daca pui la socoteala ca sunt toate regizate, ultima idee cade.

    dar asta e un aspect din multe.

  202. Eu says:

    Rectific : formezi si difuzezi .Imi cer scuze.

  203. Asterix says:

    Adina says:
    February 17th, 2009 at 7:05 pm

    Sburlea, nu pentru ca se cere, ci pentru ca au audienta, si asta inseamna publicitate.

    Nu am tangenta cu fenomenul publicitatii, dar ma intreb cati se uita la publicitatea de la emisiunile cu audienta sau cati se duc sa-si ia produsele promovate acolo? Cred ca firmele alea isi cam arunca banii doar pe premiza ca este audienta la o anumita emisiune de un asemenea nivel.

  204. Adina says:

    Nu, Eu, tocmai asta spuneam.
    dar pe ei, (cei carora li se pare ca a avea un telefon de ultima generatie, sau o masina, sau vila, este adevarata valoare), ii motiveaza. si la asta se reduce valoarea:)

  205. Erminusa says:

    Adina, ce discernamant sa avem daca 80% din ce vedem la tv se incadreaza in categoria violenta si marlanism? Atat timp cat nu prea am de unde alege…

  206. dono says:

    Sburlea, m-ai strigat la 186, sint aici!

  207. manu says:

    p.s.: sburlea… spune-mi te rog daca ar exista toate posturile tv daca nu s-ar difuza emisiuni pentru ca se cere? (inspirat din postul lui eu)

    si mna… am auzit recent ca regula de baza a mass-mediei este, parafrazat “daca e audienta nu ne intereseaza ce difuzam. audienta = bani. multi bani”

  208. boly says:

    pentru Asterix:
    ce ai vrut sa spui prin meserias prost !?!?
    in urma raspunsului iti voi aduce eu argumentele pentru afirmatiile mele de mai sus !

  209. Adina says:

    Asterix, ai taiat din text :P sau nu m-am exprimat cum trebuie.
    ideea era> au audienta, deci firmele de publicitate se inghesuie sa-si puna reclamele => bani.
    nicidecum legatura intre spoturile de publicitate si audienta.
    si nici io nu lucrez in ramura, dar mi se pare firesc, totusi…

  210. boly says:

    pai ce te mira sburlea cind la ora 4 dimineata sunt oameni care se uita la vestita zero(o)tv!?!?!?
    si a doua zi la 6 sunt in picioare sa se duca la job!!!!!

  211. Asterix says:

    Boly, am dat un exemplu de afirmatie neargumentata. Atit, nimic mai mult, nu s-a vrut o jignire.

  212. Adina says:

    Ermi, poti alege sa nu alegi. te uiti la un film pe dvd ;)

    gata, ma duc la bucatareala, ca junioara tipa :D
    dar revin:)

  213. Adina says:

    si am revenit mai repede, ca tocmai ce mi-am amintit:
    iti recomand ,,Cititorul”, io mi-am delectat dupa-amiaza de duminica cu el:)

  214. boly says:

    nu , dumane fereste nici nu am luat-o ca pe o jignire….daca nu as sti ce oameni se perinda pe aici nu ti-as fi raspuns
    in alta ordine de idei
    sa luam un exmplu extrem de simplu
    un urs care 20 de ani din viata sta inchis intr-o cusca si e supus la tot felul de schinguiri(fizice, morale)
    dupa 20 de ani i se da drumul in libertate, atunci cind el ca urs nu mai valoreaza nimic si-a pierdut orice simt cu care s-a nascut(simturi transmise din generatie in generatie !!!)….deci iese in libertate si e pierdut, psihicul sau e atins in mod iremediabil
    si atunci ce face ursul !?!?!?!?
    intra intr-o stare de latenta din care nu il va mai scoate nimeni
    transpusa in rindul oamenilor asta inseamna boala…..si nu oriunde ci la cap !!!!!!
    acum ma intelegi Asterix !?!?!?!?!?

  215. Asterix says:

    Bun asa, Boly. Acum te rog sa-mi explici cum te vezi tu, bolnav sau sanatos la cap. Sa nu uitam ca ai stat ceva ani in cusca aia.

  216. Erminusa says:

    @Adina: nu era vorba de mine..Era vorba de un om oarecare, care munceste de dimineata pana seara ca sa aiba ce pune pe masa celor 2-3 copii, care nu-si permite un DVD, sau daca a facut un efort si a cumparat, nu are de unde sa ia filme..Un om care isi permite un abonament de cablu modest…samd. Pentru respectiva familie, singura forma de “relaxare” e uitatul la tv…

  217. boly says:

    ma vad bolnav asterix……fara vina mea
    cu parere de rau o spun dar mai am o urma de luciditate sa imi dau seama ce se intimpla……..nu am trait multi ani perioada aia nefasta dar a fost deajuns sa imi dau seama…..
    si inca ceva:
    sa tineti cont de un lucru…noi cind am iesit din comunism am fost exact ca acel urs, turmentati si inca nu ne-am revenit pentru ca pe noi nu ne-a ajutat nimeni !!!

  218. Adina says:

    ermi, chiar nu vreau sa polemizam, insa nu consider ca singua forma de relaxare este vizionatul la TV. nici macar pentru omu’ ala cu 3 copii.
    nu pot crede ca la asta se reduce totul:)

  219. boly says:

    si daca mai pui savarinele alea in “fotopoza”iti jur ca atunci cind vin in tara te caut !!!!!!
    :lol:
    sa mincam o savarina nu de altceva…..

  220. Erminusa says:

    Adina..nu poleMizam deloc.. Poate doar sa poleNizam putin pe aici :P

  221. Adina says:

    ok, m-am incins. de la laborator (nu spun ce am gatit, de dragul foamei lui Sburlea)

    hai sa polenizam, doar ne iubim, nu? ;)

  222. dono says:

    a zis cineva porno?

  223. Asterix says:

    Eu, el a zis :P

  224. Eu says:

    :) )))))))))))

  225. dono says:

    Eu doar am intrebat.

  226. Adina says:

    si Eu a raspuns :D

  227. Erminusa says:

    iar Eu?? :P

  228. Adina says:

    e ora mesei. asa ca… — cu scuzele de rigoare,
    fasolea de aseara cum a fost? cea cu paine de casa si ceapa rosie?

  229. Adina says:

    Dono, Ermi… si tu. si tu, si Eu.
    multumiti> :P

  230. dono says:

    BETON! Exact asa a fost: fasole cu boabe mari, cu bucati zdravene de afumatura bruna in ea, cu inconfundabilul gust de tarhon murat. Ceapa facut cu un strop de otet si frecata cu sare. Felii groase de paine. Doua castroane am mancat. Pe nerasuflate. Uite, acu iar mi-e pofta. O sa manac doua si in seara asta.

  231. Eu says:

    Dono, sper ca a fost bine spalata si pregatita fasolea aia nu? :D

  232. Adina says:

    Pofta mare, Dono. gandeste-te si la noi:)
    =)))nu ca la … accidentati, dar ca unora carora le e pofta :D

  233. dono says:

    Eu, perfect!

    Adina, desigur :)

  234. Adina says:

    app de mancare, am zis pe undeva ca actualu’ e la intinerire la Ana Aslan. a mancat azi ciorba de varza si cartofi cu morcovi fierti.
    vi se pare uman sa vorbesc de afumatura cu zeama de varza?

  235. Carmen says:

    Adina, daca actualu’ nu aude, mi se pare uman :lol:

  236. Adina says:

    vorbesc singura. dar conteaza?!
    i-am trimis link-urile voastre. sa-i fie de bine :D

  237. Adina says:

    Carmen, actualu nu aude, nu vede, nu simte nimic de foame.
    da’ io trimit mesaje. sa ridic macar moealul;0

  238. Adina says:

    evident, voiam sa spun ,,moralul”, dar desigur a iesit altceva:D

  239. Adina says:

    mda… si in nici un caz nu voiam sa amintesc de molarul si stomatologul de maine.
    imi tineti macar pumnii, da?
    nu va insir dar sunteti alaturi, da?

  240. sburlea says:

    Buna seara! Deci (mi-)am revenit :) Sint mancat, ba(t)ut, gata de dialoguri patimase, ca doar de asta te strigasem, Dono ;)

  241. sburlea says:

    Le luam pe rand:

    @MANU

    Am citit raspunsurile tale. Din pacate, ai omis sa-mi raspunzi la intrebarea aia referitoare la formatorii de opinie ;) Nu e mass media? Daca da, nu se pupa motivatia “se da ca se cere”. Daca nu, atunci cine?

  242. Carmen says:

    Adinaaaaaa, bafta maicaaaaaaaaa. Da’ cin’ te-a blestemat de tre’ sa ajungi la dintzar?

    Sburlea, sa-ti fie di ghini.

  243. dono says:

    Sburleo, io tocmai o tai spre ciorba aia, alte patimi nu prea am acu’ ;)

  244. sburlea says:

    Cat despre meandrele publicitatii, va arunc cu placere in ele. Ca doar e adevarata industrie, ce-i drept, extrem de cinica

  245. Carmen says:

    Dono, sa ai pfote! :P

  246. sburlea says:

    Pohta buna, atunci :)

  247. Adina says:

    Carmen, chiar nu stiu :(
    cert e ca merg.

    Dono, inca o data, te invidiez:)

  248. sburlea says:

    Sar’na, Carmen :)

  249. Adina says:

    bree, Sburlea, cu ultimele puteri iti zic:
    formatorii de opinie nu inseamna neaparat mass-media. am mai pomenit odata, demult, de matusa. Tamara.
    sustin valorile familiale, obiceiuri, si alte astea…:D

  250. Adina says:

    da’ esti inca tanar, si nu vezi:)

  251. boly says:

    ia zi sburleo ce te mai framinta……da sa nu ma iei in diloguri platonice ci asa ca la…..romani
    :lol:

  252. D. says:

    Adevar grait-a !

    Eu stau in Timisoara, deci.. imagine ! Confirm ca descriere mai buna nu se putea.

    D.

  253. aA says:

    buna seara!s-a dat stingerea asa repede?sau sunteti toti la fasolea lui dono?

  254. sburlea says:

    Mda, slaba miscarea. Nani puternic, papa bun, pacea a fost semnata vad ;)

  255. Adrian M says:

    Eu zic ca sint penibili si mai haios e ca nici nu isi dau seama.

  256. LavyCald says:

    Buna dimineata!
    Cafeaua si-alte läpticuri cu-cacao, pregatite.

    Carmen: ce-i, mamä, cu tine asa puturos, di-dimineata? ;-) Cä doar nu-i luni! :-P

    Sä avem scärbicii usoare azi! Si mäine!
    Zi frumoasä, dragilor!
    ( Ei, Dono, ajunse ninsoarea pän-la voi?)

  257. CARMEN says:

    Lavy, deci is defecta. Si la propriu si la figurat. Da-mi revin eu!
    Hai neatza buna si-o cafea!

  258. Eu says:

    Buna dimineata!

  259. aA says:

    good morning!
    lavy,te-am luat!
    nu stiu sa fac cafeluta,dar va urez o zi calduroasa!

  260. aA says:

    deci,da,vad in ceata :lol:
    nu-mi incarca toate comentariile :P
    mea culpa!

  261. dono says:

    Buna dimineata, minunati prieteni!

    Bun venit Adrian M, asta-i parerea noastra. Ei cu siguranta ne considera pe noi penibili ;)

  262. Adina says:

    Buna dimineata.
    Lavy, ai trimis ninsoarea si la mine :D

  263. sburlea says:

    Buna dimineata, daca tot am cazut din pat :)

  264. Asterix says:

    Buna dimineata, ca asa se zice ;)

  265. Florian says:

    @dono
    Mã mânca ieri curiozitatea cum e cu mândria de a fi român si mi-ai dat sã mã scarpin cu un articol de-al tãu festiv. Pentru cã nu prea mi-a trecut, m-am dus sã mã mai frec si de alte bloguri si iaca ce-am gãsit în ograda lui Ciutacu:

    “Stii ce este trist? Masa larga de oameni cu educatie max. 8 clase care nu a iesit din tara inca crede povestile alea din scoala cu tara nemaivazut de frumoasa pe care o avem cu codrii verzi si ape cristaline, precum si faptul ca noi (romanii) suntem necivilizati pentru ca am tinut piept in istorie hoardelor barbare. FALS. Nemtzii sau japonezii si-au revenit in timpul vietzii celor care au trait un razboi mondial. Se vor trezi vreodata romanii sa vada ca ne potivim in Europa ca nuca in perete? Romania nu e mai frumoasa natural decat multe alte tari europene si nici nu a fost mult mai oprimata in istoria recenta. In schimb este plina de nesimtzire vizibila cu ochiul liber pe strada, de nespalatzi (nespalat = mai putin de 2 ori pe zi dus ca alte natzii UE) si de oameni fara nici un orizont (care se uita la gunoaiele de emisiuni din prime-time la Antena 1 si Pro, respectiv asculta manele la max. in masina sau acasa). Din pacate acestia multzi si manipulabili merg la vot. Si atunci ne mai miram ca este un jaf de tara?
    De trubadurul pe 17 February 2009 la 2:14 pm”

    Am shutit comentariul cu copy-paste, sper sã nu se aleagã praful de el când i-oi da brânci pe blog, cã am mai pãtit-o.

    Cum ziceam si ieri, pe mine nu prea mã dã afarã din casã nici mândria, nici rusinea de a fi român. Si nici nu pricep de ce ar trebui ca un individ sã se umfle în pene cu apartenenta la o natzie, indiferent de dotarea personalã în materie de IQ, culturã, educatie si alte acareturi de-astea.

  266. KingSnake says:

    Buna dimineata !
    Discutia asta de aici, care mi-a furat niste zeci bune de minute din viata pentru a o citi m-a starnit si pe mine. Acum, dupa ce am scris, imi trag sufletul. Si ma gandesc la niste paste.

  267. h. says:

    hehe :D si eu ma gandeam ca pitzele-pisele care isi doresc sa fie d etnie rroma sunt o probl mult mai mare decat romanii “italianizati” :D nu,nu-si doresc asta d dragul etniei,ci de dragul prostiei si lipsei bunului simt ale unora…care se intampla sa fie rromi.sau nu. // hello :D

Top Articole

Top Comentatori

Tag Cloud