Mesaje pentru necunoscutiContacteaza-maAboneaza-te

Pe aici nu se trece

Posted in De toate, pentru toti on June 6th, 2009 | 117 comments

Era aseara, destul de tarziu, dupa ora 21. Din motive obiective am fost nevoit sa dau o fuga pana la apartamentul pe care-l am de vanzare.  (cine mai doreste, cine mai pofteste) Ajung cu masina la bariera pe unde se face accesul spre inima mini-cartierului rezidential, bine protejat de garduri inalte. La intrare, in fata barierei, motaiau vreo 64 de maidanezi. Ok, exagerez, erau vreo 5… Oricum nu aveam chef de o fuga nocturna cu cativa dulai bine crescuti pe urmele mele. Stiu ca am bucile fragede dar asta-i fix treaba mea, nu treaba coltilor lor.

 Asa ca respir usurat la gandul ca am loc subteran de parcare. Trag in fata barierei. Care nu se ridica. Apare un portar.

- Buna seara, ecusonul!

Precizare: Asociatia de locatari a eliberat un ecuson – care e de fapt o foaie de hartie plastifiata – pentru cei care au locuri subterane de parcare. In asa fel incat doar ei sa intre cu masina in incinta cartierului.

- Buna seara, nu am ecusonul la mine (il pierdusem), dar am adus contractul de vanzare cumparare al apartamentului, in care e stipulat si faptul ca am un loc subteran de parcare.

Portatul s-a scarpinat un pic in cap si a zis:

- Imi pare rau, nu va pot lasa fara ecuson…

Am simtit cum de undeva, prin toate cotloanele trpsorului meu, suna goarna. Era goarna de chemare la oaste a nervilor mei. Care se mobilizau. Se strangeau rauri rauri. Si se indreptau spre creier.

- Nu aveti cum sa nu-mi permiteti accesul spre proprietatea mea, chiar daca nu am “ecuson”. E proprietatea mea, platita, cu cadastru si intabulare.

Portarul s-a mai scrpinat nitel si a zis:

- Il chem pe domn’ colonel. Dansul e seful obiectivului de paza…

Nervii mi se adunasera toti in cap, asteptau semnalul de declansare a bataliei.

- Chemati-l!

Si vad cum din negura noptii apare domn’ colonel. Incet, maiestuos, imbracat intr-un trening vechi, fuma. Inalt, drept, cu parul alb. Mi se pune in fata.

- Care-i problema?

- Problema e ca vreau sa ajung la locul meu de parcare.

- Aveti ecuson?

- Nu, nu-l mai am. Dar am la mine…

- Nu intrati.  – zice sec si-mi intoarce spatele, dand sa plece.

- Alooooo! Am la mine contractul de vanzare-cumparare al apartamentului. Care dovedeste ca sint proprietar aici, in acest cartier, al unui apartament si al unui loc de parcare. Nu aveti cum sa ma impiedicati sa intru pe proprietatea mea!

- Am, nu intrati.

Mi se parea ca m-am ratacit in noapte si am ajuns pe platoul de filmare al unui film absurd. Nu puteam sa ajung cu masina in parcarea MEA subterana ca nu ma lasa dom’ colonel. Ca nu am un ecuson.

- Si ce trebuie sa fac pentru a intra?

- Un nou ecuson.

- Acum?

- Cand vreti.

- Si cum se face un nou ecuson?

- Se depune cerere la asociatia de locatari.

- Acum?

- Cand vreti.

- Vreau acum, pentru ca vreau sa intru in parcarea mea. Acum.

- Nu se poate – zice colonelul.

- Pai cum nu se poate?

 - Pai nu-i nimeni la administratie, e vineri seara.

 - Si cand se poate?

- Luni.

- Deci eu nu am cum sa intru cu masina pana luni in catier?

- Luni puteti depune cererea. Apoi asteptati sa va iasa ecusonul.

- Cat trebuie sa astept?

 - Cam o saptamana.

- O saptamana nu pot intra cu masina in cartier, in locul meu de parcare, ca nu-mi dati ecuson?

- Nu.

Am simtit ca lesin de nervi. Aceasta dicutie se purta aseara, era deja ora 21.30, stateam ca un milog in fata barierei, inconjurat de maidanezii treziti in somn. Care priveau si ei nedumeriti. Mi-am dat seama ca nici ei nu aveau ecusoane, da-aia stateau in fata barierei. Nu-i lasa colonelul sa intre.

- Anunt Politia – zic. Imi incalcati un drept elementar, dreptul la proprietate. Ma sfidati, sfidati legile.

- De-aia nu mai pot eu – zice colonelul. Eu am o dispozitie de la asociatia de proprietati, nu ma intereseaza legile.

- Asociatia de proprietari e mai tare ca legile din Romania?

- Da, e, nu aveti ecuson – nu intrati in cartier.

Ingrozitor de plin de draci am sunat la politia comunitara. Si in 4 minute a ajuns un echipaj. Care, va spun cu mana pe inima, nu a razbit cu colonelul. Unul dintre comunitari ma stia din vedere. Om simplu dar amabil, a incercat sa ma ajute. Si sa-i explice colonelului ca nu are dreptul sa ma opreasca. Era privit de colonel cu greata. Mi-am dat seama ca pe vremuri colonelul a dat ordine multe dintr-un birou de militie. Poate a fost si tortionar, cine stie. Acum, pensionat, facea ce a facut pe vremuri. Respecta ordinele primite la randul lui de mai sus. Nu ai ecuson, nu intri. Am primit ordin sa trag in revolutionari? Trag. Colonelul era genul de om care nu gandeste. Ii zic:

- Sa zicem ca am fost atacat de talhari. Mi-au dat in cap cu toporul, mi-au furat ecusonul. Plin de sange ajung aici, la bariera, vreau sa ajung acasa. Nu pot sa intru?

- Daca talharii v-au luat ecusonul, nu, nu puteti.

In acel moment unul dintre comunitari a avut tupeul inimaginabil sa-i ceara colonelului buletinul. Sa-l legitimeze. Colonelul iI-a aruncat o privire care ar fi putut distruge un tanc si i-a zis:

 - Seful acestei firme de paza e seful Politiei Comunitare, e seful vostru. Il sun acum.

 Sarmanul comunitar s-a inmuiat tot. Stiam deja ca va avea probleme. Pentru ca a incercat sa il legitimeze pe colonel, care-l ameninta in continuare cu un deget lung pe care trona un ghiul mare de aur cu piatra rosie. Desi eu aveam suficienti draci ca sa stau acolo toata noaptea si sa chem toate fortele de ordine din lume, am stiut ca am pierdut batalia. Cu cat faceam mai mult scandal, cu atata ar fi patit-o mai rau niste oameni nevinovati. Care, intamplator, sint subalternii unui sef care mai are si afaceri private. Afaceri ce infloresc datorita pozitiei pe care o are. Si are oameni care au fost invatati acum 50 de ani ca ordinele se executa, nu se discuta. Colonelul ma impiedica pe mine sa intru in casa mea. El, cel platit de administratie sa-i apere pe proprietari de cei din “afara”, ma considera unul de afara pentru ca nu aveam ecuson.

Le-am multumit comunitarilor si le-am zis sa plece. Si am plecat si eu.

Ma intreb oare pentru cata vreme indobitocitii oameni ai trecutului comunist vor mai avea un cuvant de spus. Fie si la bariera unui cartier rezidential. M-am mai izbit de asemenea relicve ale spalarii pe creier. Si ma intreb daca-oi putea intra in cartier doar cand moare colonelul. De batranete.

Voi ati intalnit asemenea exemplare?

Vizitat de 4464 ori, 1 in cursul zilei de azi
  1. Rae says:

    probabil ca facuse parte din SRI:))
    daca spui ca nu gandea…poate ii era frica:P
    o zi buna:)

  2. me_stranger says:

    mama,mama numa ce am citit si am simtit o fuuuurie…ahh domle colonel de te-as prinde…
    Dar fara ecuson,puteai ajunge la aparatament,nu?doar la parcare nu! am inteles bine (e cam dimineata pt mine) :) )

  3. Asterix says:

    Niciodata nu-mi spuneam ca “am stiut ca am pierdut batalia”. Muream cu el de git. Serios! Dar daca chiar locuiai acolo, renuntai asa usor?
    Pe loc, fara sa ma gindesc, instinctiv, iti spun ca faceam asa:
    Ma urcam in masina. Inchideam usile. Porneam motorul ca sa am baterie cit mai mult timp. Porneam radioul ca sa ascult o muzica si apasam pe claxon pina trezeam cartierul. Pina nu veneau toti locatarii la bariera nu ma lasam.

    Si pentru ca nu am sanatosul intreg sa stii ca imi sifonam nemtoaica si rupeam bariera. Dupa aceea il puneam pe colonel sa-mi plateasca reparatia. Chit ca ma judecam cu el o viata.

  4. Mia says:

    Dono, emigreaza. Pe cuvant, asta nu e viata..iti distrugi nervii. Eu am plecat din Romania si blogul tau imi aminteste de multe ori de ce nu trebuie sa ma mai intorc.Poate am si eu pisicul slab fiindca mi-a crescut tensiunea instant.

  5. Da, specimene d-astea exista. Peste tot, din pacate. Traim in Romania, legile sunt facute pentru a fi incalcate. :( (

  6. Mai bine ca ai cedat, ca vorba ta, cine stie cat rau mai puteai face la persoane nevinovate. Take care.

  7. Asterix says:

    Bogdan, ce-i aia bine ca ai cedat?!?
    Oameni buni, sint eu dus cu capul? Cum adica sa nu fiu lasat sa intru la mine in casa?!?!?!?
    Il suna pe seful gardienilor? Foarte bine, sa-l sune si sa vina si el la bariera. Si ii chemam si pe cei de la Politie. Sunam la 112 pina le incingeam centrala. Sunam si la posturile de stiri, DAR INTRAM LA MINE IN CASA!
    NU CEDAM!

  8. Rae says:

    da Asterix, dar Dono nu s-a gandit numai la el, s-a gandit si la acei agenti care ar fi putut ramane fara loc de munca
    parerea mea este ca a procedat cat de cat bine

  9. ics says:

    asterix are perfecta dreptate, cum sa nu fiu lasat sa intru la mine acasa?!?
    am patit si eu, oarecum, cand a nascut sora mea,cum orele de vizita se terminasera de multisor iar ea isi permisese sa nasca dupa orele de vizita, doamna casalot de la intrare se pusese bariera in fata mea.
    anyway, eu AM REUSIT!:)

  10. Liana says:

    Si colonelul ala respecta niste ordine absurde,probabil ca si lui ii e frica sa nu-si piarda painea , la fel ca si politistul comunitar.Eu consider ca trebuia sa suni TU personal la seful lor , daca ei erau dobitoci! Indiferent cat de mare era.
    Si , bineinteles , trebuia sa-l chemi acolo si pe seful asociatiei de locatari .El ar fi rezolvat imediat , plus ca ar fi modificat si “regulamentul “de ordine interioara ..ca sa zic asa ( presupun , cel putin ).

  11. Asterix says:

    Si pe ce motiv erau dati afara de la munca? Pentru ca au cerut un act de identitate? Hai, mai, sa fim seriosi!
    Eu TREBUIE sa intru pe proprietatea MEA. Pe proprietatea mea pentru care am muncit si inca mai muncesc. Pentru care platesc impozit, impozit care se duce in buzunarul acelor agenti, inclusiv in buzunarul sefului.

    Oare de ce se intimpla asemenea situatii, oare nu tot din cauza noastra pentru ca lasam de la noi?

  12. Rae says:

    da, pe motiv ca AU INDRAZNIT sa-l sfideze pe acel “colonel”
    tu crezi ca greu ii era comunistului sa ii dea 2 gaini si 10 oua sefului pentru a-i da afara pe acei agenti
    nu spun ca nu ai si tu dreptate, Dono avea tot dreptul sa intre pe proprietatea sa, dar daca Romania e bazata pe coruptie…
    realitatea e trista…:|

  13. Asterix says:

    Fara suparare, RAE, dar nu cred ca te voi suna vreodata ca sa mergem impreuna la un miting de protest impotriva coruptiei. Te las sa te uiti la televizor si sa ma comentezi pe mine care ma duc. Nu vreau sa te lovesti de realitatea asta trista. Daca cumva te vede cineva la stiri si se poate intimpla ceva rau?

  14. sys says:

    nu stiu de ce la unele posturi de-ale tale ma enervez rau de tot, se aduna toate frustarile; tare as fi dat de pamant cu toti aia, God,ce ganduri violente am acu in cap; si ce-as mai fi trecut prin bariera aia nenorocita; cred ca vad prea multe filme.

  15. D. says:

    “Biologia salveaza Romania”.
    Vor mai avea un cuvant de spus: acelasi; doar moartea o sa-i schimbe !

    D.

  16. Rae says:

    ok…acum exagerezi
    sa-ti dau un exemplu cat se poate de real
    cunosc pe cineva, si acel cineva este fiul unui politist
    acel cineva, avea doar 14 ani cand gonea pe sosele cu masina lui taticu
    politistii l-au prins, cineva-ul l-a sunat imediat pe taticu, taticu era mare in rang, politistii s-au facut ca nu au vazut nimic
    da-mi si mie o explicatie pentru care poltistii aceia au renuntat. crezi ca sunau ei la nush ce institutie sa vina sa faca dreptate, sa se chinuie, sa se judece?
    si nu ma supar, este parerea fiecaruia

  17. faranume says:

    De acord cu Asterix, rupeam bariera.Ce putea sa-mi faca, ma impusca?
    Nu exista legi care sa-mi interzica intrarea in propria casa.
    Incredibil!!
    Pfoaa, ce m-am enervat!

  18. just me says:

    In totalitate de acord cu Asterix!

  19. Dono, vezi sa nu pierzi ecusonul de intrare pe dono.ro !!! :evil:

  20. Nu te pune cu prostu’ ca are mintea odihnita.
    Te poti alege cu dosar penal daca rupi bariera – este vorba de distrugere. Plus mai gasea vreo 2 “colonei” care sa se jure ca l-ai injurat/imbrancit/lovit … :?

  21. Niciodata nu am avut vreo simpatie (ba chiar m-au scos din minti) pentru portari, soferi si femeile de servici. Ei chiar cred ca ei conduc institutiile unde lucreaza, uneori chiar asta este realitatea. 8O :mrgreen:

  22. Asterix says:

    FYT, tu ce solutie aveai, ce ai fi facut, practic, in loc de “Nu te pune cu prostu’ ca are mintea odihnita”?

  23. honey says:

    De-a rasu’ plansu’…Nu-mi vine sa cred cat de incuiati pot fi unii.

    Am intalnit si eu astfel de specimene.
    Mama era internata in spital si un paznic de-un metru si-o spernata nu vroia sa ma lasa sa intru. Mai aveam putin si-l calcam in picioare.
    L-am speriat si pe tata, el tacea si fiica sa facea taraboi.
    Eu mi’s tare calma, dar cum sa nu ma lasi sa-mi vad mama in spital?

    Mare stapanire de sine ai Don Dono.

  24. danneag says:

    Ma jur ca atata il dadeam cu capu de bariera aia pana ma lasa sa intru , pfuai….

  25. sburlea says:

    Buna dimineata! :)

    Nu stiu exact ce sa fac, in primul rand as afla cat e ceasul si pe unde sint. Apoi, cu tov colonel care are cap doar ca sa nu-i ploua in gat:

    As fi mituit portarul
    As fi pandit sa se ridice bariera si m-am fi strecurat
    As fi blocat intrarea in parcare lasand masina in fata barierei si plecand cu taxiul

    Dar si eu cred ca as fi intrat! :mrgreen: Acu ce sa zic si io, ma dau mare :lol:

  26. xayide says:

    dono…mi’e mila de nervii tai, mama draga!

  27. sburlea says:

    Dono, hai sa-l facem cu nervii pe colonel. Avem aci un Cardinal. Zic sa ne unim. Il pandim, il atacam a ceas de seara. Il legam de maini si la ochi, il imbracam in sac si-l frecam cu smilgher in cap. Apoil il legam cu un picior de bariera de intrare si cu unul de aia de iesire. Apoi ne jucam la butoane :lol:

  28. faranume says:

    FYT, ce am scris mai sus a fost sub influenta primului impuls, ceea ce-i trece probabil prin minte unuia sa faca, fortat de imprejurari, dar, ma indoiesc ca vreunul din noi ar fi recurs la o astfel de solutie extrema.
    Suntem, mai inainte de toate, fiinte rationale si ne gandim la consecinte inainte de a actiona.

    PS. Personal, sunt impotriva oricarei forme de manifestare a violentei.

  29. CARMEN says:

    Nea’ portaru’ e cea mai importanta persoana peste tot.
    Hai neatza buna

  30. Erminusa says:

    In timp ce citeam, ma gandeam: Mamaaa…ce mi-as fi infipt manuta in claxon si nu m’as fi oprit pana nu-mi dadea drumul” Da’ am vazut ca mi-a furat Asterixu’ ideea :)
    (stiam eu ca_ca_Cardinal poate citi gandurile)

    P.S. neata

  31. fractal says:

    DONO!!! ai uitat cati studenti au murit in 89″ … ai uitat?! … din cauza unora din generatia ta care inca viseaza “Miorita” sa mai avem inca o generatie de sacrificiu… tie Dono ti-as lua masina ,casa, blogul, ti-as plati in bani valoarea lor …si nu te-as mai lasa sa cumperi decat un apartament cu 2 camere si o dacie…nici blog..nici bmw ..nimic ..pt. ca nu le meriti …

  32. giculitza says:

    La noi in bloc a venit intr-o zi o firma de internet si cablu tv.Si s-au apucat sa sparga cu entuziasm planseele deci si in fata usii mele.In fata usii mai am doua tevi de gaz metan si cablu tv[de la o firma concurenta]Ar fi fost a 4 a gaura in planseu.Am intrebat,mi s-a raspuns in zeflemea ca locatarii au semnat o cerere de instalare a net-ului ,sub directa indrumare a administratoarei asociatiei.Cer lista si ce sa vezi?Toti pensionarii peste 70 de ani doreau servicii de internet iar arabii care stau prin gazde aveau buletin cu nr si serie de romanica.In final administratora a chemat politia sa-mi bage cred mintile in cap,vecinii de 70-80 de ani nu doreau internet,arabii nu figurau in nici o carte de imobil,eu fiind acuzata ca as avea ceva cu administratoarea,care de fapt e chiriasa in bloc.Dar politia a plecat iar duduca si-a tras gratuit internet cu firma respectiva ca doar pentru asta facuse acte false.Siiii….gata.Mi-am zis oful!

  33. Marius Z. says:

    OK, ai renuntat pentru moment. Probabil ca saptamana viitoare tu iti vei lua u nnou ecuson, iar un alt “intrus” va plange la bariera ca l-a uitat acasa. Eu as incerca sa scot firma aia de paza de acolo cu tot cu “colonel”. Apropo, cine plateste firma aia? Tot tu?

  34. Bai, ia dati ecusoanele la control ! :lol: :lol: :lol:

  35. greg says:

    fac cu nervi …nu mai pot …am spume la gura
    ma intreb oare cat timp mai …mai bine nu zic .
    Asterix : sunt de acord cu tine
    mi se rupe de toti militieni comunitari ,parca ar fi niste mascote
    alti domle’ care sunt capabili ,care oameni nevinovati …tre sa ma calmez

  36. 1. poti sa ceri “asociatiei de locatari” sa schimbe firma de paza.
    2. trebuia sa ceri un document oficial in care se stipuleaza faptul ca nu ai voie sa intri in cartier decat pe baza ecusonului respectiv.
    3. sa depui o plangere impotriva firmei de paza pentru incalcarea dreptului de proprietate [cred]
    4. as fi lasat masina fix in fata barierei si as fi intrat in cartier (dincolo de bariera nu cred ca au vreun drept]

    exemple de astfel de intamplari am o multime. doar ca eu mor cu ei de gat. cea mai recenta intamplare (daca imi permiti sa pun link:)
    http://bucharestish.wordpress.com/2009/05/26/fiica-bucurestiului-vs-tic-aheneu/

  37. si o curiozitate: sa presupunem ca locuiesti acolo si ai ecuson. ce se intampla cand vin oameni la tine in vizita? pentru ei ce solutii exista? ar fi civilizat sa fie primiti cum se cuvine.

  38. Ionut says:

    bai sunt de necrezut astia… comunistu’ tot comunist ramande pana moare

  39. greg says:

    da portaru ala (del catzo) ar trebui sa aibe un tabel cu toti locatari din cartierul respectiv ?

  40. dono says:

    Buna dimineata!

    Sa le luam pe rand:

    1. am avut un impuls sa dau cu masina in bariera, am oprit la 2 cm (era sa calc si un caine, m-am gandit in ultima clipa ca tot io o sa completez procese verbale si o sa stau prin service-uri.

    2. l-am sunat pe seful asociatiei de proprietari – care nu a raspuns. A aparut insa un vice de asociatie, care a fost de acord cu colonelul :) Probabil pentru ca nu locuiesc in cartier, sint un intrus – Bun venit, Liana!

    3. da, putem intra fara masina (dealtfel mi-am rezolvat si problema, doream sa cazez la mine niste angajati ai fratelui meu). Dar am facut tot tambalaul pentru ca mi se parea inadmisibil sa nu fiu lasat sa intru cu tot cu masina. Oricum nu as fi inoptat acolo, dar principiul conta.

    4. La plecare i-am zis colonelului ca oricum nu va intelege toata viata lui care era de fapt problema. Si mi-as fi dorit sa se gandeasca la o rezolvare si pentru alti proprietari care mai repede sau mai tarziu si-ar fi uitat ecusonul.

    5. fractal, ori eu nu inteleg ce zici tu, ori tu nu intelegi ce am zis io…

  41. dono says:

    greg, avea, Dar pe tabel ii aparea ca eu nu am si nu am avut nicodata ecuson. Desi am avut. Iar daca lui ii aparea asa pe tabel, era suficient sa nu-mi dea drumul inauntru :)

  42. dono says:

    Asterix, pentru 15 minute am blocat si intrare. S-au strans vreo 4-5 masini care nu puteau intra in cartier. Oamenii taceau si se uitau. Mi-am zis ca nu-i vina lor ca a aparut colonelul in viata mea. Si am dat masina la o parte.

  43. Asterix says:

    Vai de curu nostru…
    Ma duc sa beau o bere.
    Care mai mergi?

  44. greg says:

    ASTERIX : BEA SI PT MINE UNA

  45. Asterix says:

    S-a facut Greg!
    Dono, vezi sa nu-ti umble aia prin sertare, sa-ti zgirie peretii sau sa lase coji de seminte pe jos. :)

  46. Sadd says:

    de cacat…ceva de genul asta am patit si eu la facultate..aveam buletin,aveam adeverinta..si un idiot de paznic nu m-a lasat…am facut satra…l-am luat pe ala la bataie..a venit decanul sau cum naibi ii zice si i-a zis sa stea calm…ca era dreptul meu.

  47. maria says:

    oauuu ce m-am enervat…Dono nu credeam ca se incheie cu tine aplecand capul in fata spadei:)…citeam, citeam si asteptam sa vad cum i-ai doborat pe acei doi “zmei”…Dono daca locuiai acolo?era casa ta acolo(sigur nu renuntai asa usor), aia doi erau “paznicii” tai, adica iti “pazeau casa”, aveai contractul plus actele de identitate,legitimatia poate fi copiata de oricine, ma putin un contract si toate actele de identitate…nu as fii plecat de acolo nici moarta..nu trebuia sa te lasi Dono, pentru ca incompetentii astia ajung sa ne manance cu legea in buzunar,trebie sa le dam o lectie de cate ori avem dreptate… eu sunt un om f pasnic,nu-mi place sa ma cert,dar cand stiu ca am dreptate sunt de nerecunoscut, pentru ca eu nu trisez,nu umilesc pe nimeni, nu incalc legea (mi-e frica, asta e)iar atunci cand vad ca incerci sa ma iei de prost si sa faci pe desteptul cu mine, nu ma las pana nu-mi fac dreptate…si pentru ca tot ne povesteai de englezi,tocmai am incheiat si eu o colaborare cu un englez si vreau sa-ti spun ca acesti oameni sunt chiar de admirat, uneori ii spuneam englezului ca are sange de roman in el(mai fenteaza si ei legea uneori, dar cu cap)…ce facea omul asta(avea doar 25 de ani) cu autoritatile cand greseau era jale, nu jignea niciodata, dar stia cum sa puna problema astfel incat sa fie clar ptr autoritati ca au gresit foare grav(desi nu era nimic grav din punctul meu, mai romanesc asa, de vedere )…si nu cred ca e nevoie de forta fizica cand trebuie sa rezolvi o problema, ci e vorba de atitudine, sa arati ca stii depsre ce vorbesti si sa fii sigur pe tine cand stii ca legea sau dreptatea e de partea ta…probabil ca o sa.mi spui ca vorbesc basme, ca in romania nu tine asta, dar cred ca daca nu am mai fii asa tematori s-ar schmiba multe in Romania…eu nu mai locuiesc in Romania, insa ma doare sa vad nedrepatatea asta si aroganta idioata care dainuieste in orice functionar si cu care si parintii mei se confrunta zi de zi, dar renunta sa lupte ptr ca dupa cum spun ei asa e in Romania si nu ai cum sa schimbi ceva(desi le-am spus de multe ori ca tocmai de aia e asa pentru ca noi/ei permit(em) sa fim umiliti, doar ptr ca asa e in Romania si noi nu trebuie sa avem personalitate)…m-a intristat nedreptatea asta,cred ca si tu te-ai enervat, si te-ai simtit calcat in picioare, dar sper totusi ca data viitoare sa fii mai hotarat si sa nu te dai batut cand stii ca dreptatea e de partea ta…gustul victoriei e foarte placut si mai trebuie gustat uneori:)…scuze de textul asta asa lung,insa in fata unor astfel de nedreptati nu pot sa inchid ochii, ma afecteaza si pe mine…weekend placut Dono si cu cat mai putine experiente de genul…

  48. fractal says:

    ce e asa de greu de inteles dono…daca nici atunci cand totul e de partea ta …tu inca te pocticnesti de comunisti ..ca vezi doamne cineva isi va pierde locul de munca…sau ca multi au pile…din cauza celor care gandesc ca tine va mai fi inca o generatie de sacrificiu..ce e greu de inteles..

  49. fractal says:

    un baiat si o fata erau asezati pe o banca in parc … la ei vine o tiganca si o intreaba pe fata daca nu doreste sa i giceasca in palma ..fata i da un raspuns negativ tiganci… tiganca infuriata i da o palma fetei si pleaca ..baiatul da sa se ridice sa o prinda pe tiganca …fata il oprezte zicandu-i baiatului ca nu are rost sa faca scandal..”e tiganca sti tu cum sunt ei” din asta ai inteles ceva DONO?!

  50. fractal says:

    comunisti,nebuni,idioti,politicieni…si noi astia cu principi…noi astia ce i ajutam pe alti sa isi pastreze locurile de munca…

  51. fractal says:

    nu prin violenta … “Desi eu aveam suficienti draci ca sa stau acolo toata noaptea si sa chem toate fortele de ordine din lume, am stiut ca am pierdut batalia” dar dupa cum iti scriam mai sus MIORITA E IN FLOARE… DE CE ROMANII GANDESC TOT TIMPUL NEGATIV…pt ca ei stiu ca au pierdut “batalia”inainte de a o incepe… de ce nu se face nimic ..pt. ca se stie ca nu e posibil..su se poate si nu se poate..da ce se va putea vreodata?

  52. fractal says:

    pe mine nu m-ai inteles dar pe>>> “Marius Z. says:
    June 6th, 2009 at 12:58 pm

    OK, ai renuntat pentru moment. Probabil ca saptamana viitoare tu iti vei lua u nnou ecuson, iar un alt “intrus” va plange la bariera ca l-a uitat acasa. Eu as incerca sa scot firma aia de paza de acolo cu tot cu “colonel”. Apropo, cine plateste firma aia? Tot tu?”…..ai inteles ce a vrut sa zica???

  53. Asterix says:

    fractal, usurel… usurel… ca-ti crapa vre-un vas de singe. asa eram si eu de dimineata, dar mi-am revenit cu un Distonocalm, noroc cu Bulgaroaica :)

  54. Yoda says:

    da, este proprietatea ta, cu cadastru , intabulare şi receptia lucrarii executată. Portarul ăsta sigur a lucrat la o primărie de sector, îl simt.

  55. Geocer says:

    Poate ca multi or sa ma injure, dar eu sunt de acord cu acel colonel. Noi romanii ne-am invatat de-a lungul vremii ca regulile sunt facute pentru a fi incalcate. Ei bine, nu-i asa.
    Dono, tu ai fost de curant in Marea Britanie. Crezi ca daca un englez si-ar fi pierdut ecusonul ar fi incercat sa forteze bariera ca sa intre la el acasa? Eu sunt convins ca nici macar nu s-ar fi apropiat de acea bariera inainte de a obtine un nou ecuson.

  56. fractal says:

    Asterix eu m-am calmat cu o tigare da asta nu o sa schimbe nimic…:)

  57. Yoda says:

    a, am uitat să mai spun ceva: citind chestia cu cîinii mi-am adfus aminte de tata, care ocoleşte galaxii întregi numai să nu vadă caini în faţa ochilor :)

  58. Claudiu says:

    O parere aparte :) Incearca sa vezi cealalta latura. Un smecheras de cartier, din Buzau sau de mai sus, vrea sa intre sa mai fure o masina, sa mai sparga o casa, zambeste frumos, mai arunca o gluma domnului ‘colonel’, si victorios intra. Casa sparta, masina furata e intamplator a ta. Nasol moment, moment care pune in balanta din nou competenta firmelor de paza, a ‘coloneilor’, a ‘comunitarilor’ de orice fel.
    Intrebare intrebatoare: cum te simti mai sigur? Daca stii ca te pazeste un cerber, sau un ‘colonel’ dispus la ‘compromisuri’? ;)

  59. fractal says:

    GEOCER! esti pe langa..dono avea la el actul dupa care s-a facut ecusonul… cred ca tu ai fi de acord in loc de nume sa ai un nr. tatuat pe mana dreapta ..dar ce vei face daca iti vei pierde mana intr-un accident???

  60. Asterix says:

    Claudiu, este o mica diferenta aici.

    Buna seara, nu am ecusonul la mine (il pierdusem), dar am adus contractul de vanzare cumparare al apartamentului, in care e stipulat si faptul ca am un loc subteran de parcare.

    Crezi ca hotul avea asa ceva?

  61. kaLoo says:

    M-am enervat si eu aici citind f***-i in gura de comunisti infecti! Ce sa-i faci? Stai si iar stai…

  62. Revoltator! Fierbeam u altceva in timp ce lecturam. Am sperat ca nu te-ai lasat. Daca tot ce ai povestit aici e adevarat si nu literatura, trebuia sa suni la politia adevarata sau la jandarmi, nu la comunitari.

  63. sburlea says:

    Bre, e sambata! De unde atata revolta? Mai bine un catecel vesel sa cantam – parampampam :lol:

  64. sburlea says:

    *n

  65. doi iepurasi se leganau pe o panza de ….. :)
    Buna ziua! :P

  66. sburlea says:

    Bre, iepurasi iepurasi de de pisici colonel nu zice nimeni, nimic? :lol:

  67. cosmin says:

    asteptau si baietii o mica “atentie” ..

  68. sburlea says:

    Niste turisti la tara :
    Ea: – Iubitule, peisajul asta ma lasa muta.
    El: – Perfect, campam aici!

  69. Crisia says:

    Colonelu’ lu’ peste nu putea sa pazeasca patria de fanarioti? Sau tezaurul? Sau flota? Sau o pajiste de grataragiul roman?
    Ce bine, ce important s-o fi simtind el plecand de la obiectiv in fiecare zi! Auzi, “nu ma intereseaza legile”!?!?! Oi fi vreun Zeus, manca-t-as!

    Si-apoi ce pusca mea le trebuie ecuson? Ce, intri la NASA?!? Maine-poimaine va scaneaza si amprentele!

  70. alina says:

    Eu chemam echipa Pro Tv;)

  71. geronimus says:

    un rezumat, va rog, daca se ofera cineva. sunt ocupat si nu prea am timp sa citesc intreg postul.multumesc!

  72. geronimus says:

    a! uitasem, dono, placuta lectura blogului. mult spor in continuare!

  73. nina says:

    Am patit joi ceva asemanator cu intrarea intr-o institutie publica. De obicei intru prin spate, unde e o portareasa draguta. Ii spui cu cine ai treaba, ea suna la respectivul, respectivul confirma ca te asteapata, tu intri si gata.
    Din motive de parcare, joi a trebuit sa intru prin fata. Aveam la mine si o punga mare plina cu ..sa le zicem pixuri, pe care trebuia sa o predau la cabinetul mare. O urgenta. ;)
    Plecasem de la birou doar cu telefonul in mana. Nici acte la masina nu aveam, insa biroul meu e la 5 minute de respectiva institutie. Si era urgenta. Dau sa intru. Opa.. Un munte de om, femeie, barbata:
    “duduita, unde mergeti?” Eu: “Saru’mana, merg 2 minute sa las pixurile astea la et. 4 la domnul director”
    Ea “Buletin aveti?”
    Eu “Nu am, dar daca vreti va spun cum ma cheama, ca stiu.” :)
    Ea “Atunci nu intrati.”
    Eu “Cum sa nu intru ca ma asteapat? Va rog sa-l sunati.”
    Ea “Nu il sun eu ca nu e interesul meu.”
    Eu “Pai nu e interesul dumitale, dar poate e in interesul institutiei.”
    Ea: “Nu e treaba mea interesul institutiei.”
    Eu “Treaba dumitale se vede clar care e.” Apoi impacaciuitoare. “Aveti dreptate, e vina mea ca nu am buletinul, dar va rog hai sa incercam sa rezolvam.”
    Ea “Nu e interesul meu sa rezol problemele celor care se prezinta fara buletin.”
    Eu “Vi s-a mai spus ca sunteti o draguta?”
    Ea “Nu duduie, nu mi s-a mai spus. Te rog sa-i faci loc domnului din spate sa treaca.”
    Domnul din spate a intrat direct, fara legitimatie, fara buletin, fara sa spuna unde se duce. :)
    Noroc ca am avut telefonul la mine. Am rezolvat pana la urma, a venit cineva de sus sa ma ia, insa i-am dat pixurile si n-am vrut sa intru, pentru ca, nu-i asa, nu aveam buletin. :D

  74. fractal says:

    dono?! esti la o bere cu colonelu”???

  75. oana says:

    Dono, dragule, daca ala e apartamentul ce-l vinzi, sorry, daca se imbata omu, doarme la… bariera :D nasol rau :P

  76. cleo says:

    Postul de azi mi-a adus aminte de romanele lui Kafka. :)

  77. tiger 1 says:

    ce ma??
    ii bateam pe aia doi de le sareau capacele.
    cum adica,sa nu ma lase sa intru in casa?

  78. mirela64 says:

    Mie mi se pare normal. In firma la care lucrez se intra cam in aceleasi conditii, daca nu am cartela nu intru, pot sa am la mine contractul sau cartea de munca, nu am cui sa demonstrez, asa ca…in cazul in care ajung mai devreme, stau frumusel si il astept pe cel ce este responsabil cu deschiderea usii.

  79. DanMk says:

    De obicei angajeaza astia niste imitatii de paznici sau portari, care doar stau acolo de forma. Inainte cand intra cine vroia in parcarea firmei am avut si eu parte de un incident. De obicei ajungeai cu masina in fata barierei si nenea sau tanti iti deschideau fara intrebari. Numai ca in dimineata aia, baiatul de la bariera a fost deosebit de zelos si cand am ajuns la bariera s-a uitat la mine cu o privire care spunea “Ce cauti aici?” Privire probabil datorata faptului ca posed un Oltcit si nu am devenit sclav pentru banca ca majoritatea colegilor mei, care au masini mai noi. Asa ca i-am proptit respectivului ecusonul meu, iar el vadid deranjat mi-a deschis bariera.

  80. Asterix says:

    Maestre, credeai ca scapi de ochiul meu vigilent? Vad tot. Sa le arat si prietenilor mei cum te pregatesti tu pentru urmatoarea intilnire cu dom’ Colonel.
    http://www.youtube.com/watch?v=uCxzRHC1J7U&NR=1

  81. greg says:

    Buna seara
    am revenit calm ,si ma-am innervat din nou

    @Geocer : cred ca e vorba de un cretin care este lipsit de …
    si daca era UK o problema de genul asta se rezolva in 5 minute
    @Claudiu: un smecheras (hot de profesie ) nu intra pe poarta principala pt a fura o masina ;)

  82. Asta-i una din schitele lui Caragiale in varianta extrema ! :D

  83. Geocer says:

    @greg : aici iti dau dreptate : intr-o tara cu adevarat civilizata (deci nu in Romania), problema aia se rezolva in 5 minute. Dar omul ar fi intrat in garajul sau cu ecuson, nu cu un contract in mana.
    Si cu asta ii raspund si lui fractal : daca ai un barcode tatuat pe mana dreapta si iti pierzi acea mana intr-un accident, te duci si ti-l tatuezi pe stanga. Sau pe piept. Dar nu intri undeva incalcand regulile.
    Am venit in contact cu oameni din mai multe tari. Daca le spui : “asta-i legea” sau “asta-i regula”, nu mai comenteaza ci o respecta. Ca de fapt la noi se impun niste reguli, dar nu ti se da si posibilitatea sa le respecti, asta e o alta discutie.

  84. Marmotica says:

    Sara buna gunoieri!
    Ai de capu meuuuu, asa ceva nu se poate..Bun nu aveai ecusonul, dar contractul ala nu insemna nimic???
    eu nu recurgeam la bataie,insa a doua zi reveneam cu nenea de la administratie. Mi se pare de o mare tembelitate ce ti s-a intamplat si tin sa cred ca nenea colonelu e un fost securist care acum fiindca nu mai are unde sa lucreze freaca nervii altora dand ordine dupa bunul plac …

  85. Asterix says:

    Marmotica, iti raspund tie dar in acelasi timp le raspund si altora care au spus ca este un fost securist.
    Securist nu ajungea oricine, trebuiau sa fie oameni cu capul pe umeri si cu toti neuronii la ei.
    S-a incetatenit vorba ca orice om in etate care a lucrat la interne si este mai scirbos sa fi fost securist.
    Aici este vorba despre un om oarecare, putea sa fi fost colonel si la pompieri si la apararea antiaeriana sau chiar la militie, dar tind sa cred ca este doar o porecla, daca a fost cu adevarat colonel nu avea el nevoie de o munca la particular, ii ajungea pensia.

  86. Marmotica says:

    Da Asterixule asta nu avem de unde sa stim, eu cel putin asa banuiam , pentru ca stiu cazuri de fosti securisti care au ajuns in situatii de genul. Pentru ca desi muncesti o viata sa iti servesti patria, nu poti baga mana in foc niciodata ca tara te va servi la randul ei …
    Ai si tu dreptate, poate se generalizeaza ca in multe alte situatii ( vezi blonde, politisti samd ) .
    Oricum pe mine ma depaseste , cum naiba daca avea contractul, care hai sa fim seriosi e mult mai credibil decat un ecuson..

  87. Asterix says:

    Eu ramin la ideea mea, ala este un cretin si atit.
    Si nu plecam de acolo pina nu intram cu masina mea pe proprietatea mea.Serios!

  88. Marmotica says:

    Vorba lui sburlea : mergem sa-l pandim ? :twisted:

  89. CARMEN says:

    E rost de bataie? Vin si io :D

  90. Marmotica says:

    Heeyyy Carmen, esti pornita si tu :)

  91. CARMEN says:

    Pai imi mai vars si io nervii pe cineva :D

    Vorbind serios acu’, am mai vazut oameni din astia. Is facuti sa serveasca. Nu conteaza pe cine si in ce conditii. Stiu doar ca “ordinu’ se executa nu se discuta”. Nu-s in stare sa gandeasca cu_capu’ din dotare. Daca le spui ca n-au voie sa respire decat 5 minute pe ora isi tin rasuflatre 55 de minute.

  92. CARMEN says:

    PS, cre’ ca ar trebui sa fac nani. Ma balblai si n-am baut decat cafea pe ziua de azi :oops:

  93. fractal says:

    geocer esti total paralel si echidistant>>>>Geocer says:
    June 6th, 2009 at 9:06 pm

    @greg : aici iti dau dreptate : intr-o tara cu adevarat civilizata (deci nu in Romania), problema aia se rezolva in 5 minute. Dar omul ar fi intrat in garajul sau cu ecuson, nu cu un contract in mana. asa deci mai ecocer in u.k.spre ex. veneau aia cu o masina de facut ecusoane si i facea lui dono unu pe loc sa rezolve problema in 5 min. Ca dupa mintea ta contractul s-a facut dupa ecuson… si nu invers. vai!, vai!, vai!!!

  94. fractal says:

    geocer esti total paralel si echidistant>>>>Geocer says:
    June 6th, 2009 at 9:06 pm

    @greg : aici iti dau dreptate : intr-o tara cu adevarat civilizata (deci nu in Romania), problema aia se rezolva in 5 minute. Dar omul ar fi intrat in garajul sau cu ecuson, nu cu un contract in mana.>>>>>>>>>>> asa deci mai “E”cocer in u.k.spre ex. veneau aia cu o masina de facut ecusoane si i facea lui dono unu pe loc sa rezolve problema in 5 min. Ca dupa mintea ta contractul s-a facut dupa ecuson… si nu invers. vai!, vai!, vai!!!

  95. Jokeru says:

    Impuscati comunistii! Ce nenorocit. Mare tupeu pe capul lui. Mare tampenie ecusonul asta…

  96. maria says:

    oauuu ce m-am enervat…Dono nu credeam ca se incheie cu tine aplecand capul in fata spadei:)…citeam, citeam si asteptam sa vad cum i-ai doborat pe acei doi “zmei”…
    Dono daca locuiai acolo?era casa ta acolo(sigur nu renuntai asa usor), aia doi erau “paznicii” tai, adica iti “pazeau casa”, aveai contractul plus actele de identitate,legitimatia poate fi copiata de oricine, ma putin un contract si toate actele de identitate…nu as fii plecat de acolo nici moarta..nu trebuia sa te lasi Dono, pentru ca incompetentii astia ajung sa ne manance cu legea in buzunar,trebie sa le dam o lectie de cate ori avem dreptate…
    Eu sunt un om f pasnic,nu-mi place sa ma cert,dar cand stiu ca am dreptate sunt de nerecunoscut, pentru ca eu nu trisez,nu umilesc pe nimeni, nu incalc legea (mi-e frica, asta e)iar atunci cand vad ca incerci sa ma iei de prost si sa faci pe desteptul cu mine, nu ma las pana nu-mi fac dreptate…
    Si pentru ca tot ne povesteai de englezi,tocmai am incheiat si eu o colaborare cu un englez si vreau sa-ti spun ca acesti oameni sunt chiar de admirat, uneori ii spuneam englezului ca are sange de roman in el(mai fenteaza si ei legea uneori, dar cu cap)…Ce facea omul asta(avea doar 25 de ani) cu autoritatile cand greseau era jale, nu jignea niciodata, dar stia cum sa puna problema astfel incat sa fie clar ptr autoritati ca au gresit foare grav(desi nu era nimic grav din punctul meu, mai romanesc asa, de vedere )…Si nu cred ca e nevoie de forta fizica cand trebuie sa rezolvi o problema, ci e vorba de atitudine, sa arati ca stii depsre ce vorbesti si sa fii sigur pe tine cand stii ca legea sau dreptatea e de partea ta…
    Probabil ca o sa.mi spui ca vorbesc basme, ca in romania nu tine asta, dar cred ca daca nu am mai fi asa tematori s-ar schmiba multe in Romania…Eu nu mai locuiesc in Romania, insa ma doare sa vad nedrepatatea asta si aroganta idioata care dainuieste in orice functionar si cu care si parintii mei se confrunta zi de zi, dar renunta sa lupte ptr ca dupa cum spun ei asa e in Romania si nu ai cum sa schimbi ceva(desi le-am spus de multe ori ca tocmai de aia e asa pentru ca noi/ei permit(em) sa fim umiliti, doar ptr ca asa e in Romania si noi nu trebuie sa avem personalitate)…
    M-a intristat nedreptatea asta,cred ca si tu te-ai enervat, si te-ai simtit calcat in picioare, dar sper totusi ca data viitoare sa fii mai hotarat si sa nu te dai batut cand stii ca dreptatea e de partea ta…Gustul victoriei e foarte placut, deci nu trebie sa ezitam sa muscam din ea:)…Scuze de textul asta asa lung,insa in fata unor astfel de nedreptati nu pot sa inchid ochii, ma afecteaza si pe mine…weekend placut Dono si cu cat mai putine experiente de genul…

  97. LavyCald says:

    Buna dimineata!

    Imi pare rau ca tre’sä va spun dar, nu numai in Romania se intampla asa ceva. O prietena zice mereu: “A fäcut o romäneascä!”, stiind sigur-despre acea persoana- ca n-are pic de sange romanesc in vene.
    Eu, de anul trecut, “circul” doar cu buletinu’. Greseala mea. Am ajuns la 4 fara 2 minute, la ghiseul eliberari pasapoarte. Nici de-al naibilui n-am vrut sa dau “ceva”.
    Citind pe-aici se cam dublä efectu’ cafelei. ;-)

    Boon!
    Cine-si ia angajamentu’ , ca de marti, sa prepareze cafa, ceaiu’ cioco si sä “Buna dimineata!” primu’, ai?

    Scärbici usor si Duminicä frumoasä, dragilor!

  98. LavyCald says:

    Doi iepurasi…
    Se legänaaau… :lol:

  99. xayide says:

    mornin’, gunoieri:)!
    duminica placuta!

  100. dono says:

    Buna dimineata!

    Va propun sa ne linistim azi, e totusi duminica, e sarbatoare. In plus problema am rezolvat-o “romaneste”, nu va spun cum, dar colonelul nu a invins ;)

    Si bun venit maria, strongvaleriana si geronimus!

  101. maria says:

    hehe ma gandeam eu ca nu te lasi asa usor:), plus ca ai avut parte si de o gramda de instigatori aici ;)
    Duminica placuta si tie, Dono!

  102. crysa says:

    cred k vreau detalii despre apartament:D

  103. PCH says:

    deci: un idiot nu te-a lasat sa intri in casa, tu ai chemat politia – care n-a facut nimic – si te-ai dat batut si ai plecat.eu asta am inteles.
    bine ti-au facut. idioti ca astia exista numai pt ca exista si fraieri ca tine care sa pune botul.

  104. Asterix: “Niciodata nu-mi spuneam ca “am stiut ca am pierdut batalia”. Muream cu el de git. Serios! Dar daca chiar locuiai acolo, renuntai asa usor?
    Pe loc, fara sa ma gindesc, instinctiv, iti spun ca faceam asa:
    Ma urcam in masina. Inchideam usile. Porneam motorul ca sa am baterie cit mai mult timp. Porneam radioul ca sa ascult o muzica si apasam pe claxon pina trezeam cartierul. Pina nu veneau toti locatarii la bariera nu ma lasam.

    Si pentru ca nu am sanatosul intreg sa stii ca imi sifonam nemtoaica si rupeam bariera. Dupa aceea il puneam pe colonel sa-mi plateasca reparatia. Chit ca ma judecam cu el o viata.”

    si eu as fi facut FIX la fel. fara sam a gandesc la copii si la familie. asta nu e tara! nu pot sa cred insa ca Dono al nostru n-a intrat in seara aceea in apartament. nu cred si gata. a gasit el o solutie, ca are mereu capul plin de idei.

  105. daniel v. says:

    cred ca trebuia sa suni la politia adevarata (aia ce tine de igp nu de comunitara de la primarie)…
    apoi, daca aveai si un martor dispus sa depuna marturie, trebuia sa faci si impotriva colonelului si a firmei de paza plangere penala pt tulburare (nu in posesie ci) in folosinta; e un articol din condul penal mai rar folosit dar care merge manusa la cazul tau.
    mai aveai si varianta sa chemi alti vlajgani de la alta firma de paza si sa fortezi intrarea; colonelul suna el la politie si, in functie de ce garcea venea la fata locului, ori intrai cu masina ori te alegeai si cu alte probleme;
    ultima varianta: data viitoare, cand intri cu ecusonul, zi-i paznicului sa cheme colonelul si cand acesta se opreste, da geamul jos si zi-i: militianule, esti un bou!

  106. Paul says:

    O, dar nu trebuie sa te enervezi! (Sau daca tot te-ai enervat, fa-l asa incat sa consume el de 1000 ori mai multi neuroni ca tine, ca oricum e in lipsa de)

    Sicaneaza-l TU pe el. Cheama un martor (vorba lui Daniel de mai sus) sa fie de fatza, cheama Politia veritabila, apoi fa o reclamatie la asociatia de proprietari, apoi fa plangere penala impotriva “colonelului”, trimite povestea la stiri, daca ai vreun prieten avocat care vrea sa se distreze da-l si in judecata pentru daune morale sau cum se zice, obstructionarea accesului etc etc. Ai atatea instrumente sa te racoresti si sa il enervezi pana face infarct. Si poti sa inventezi altele :D

    Crede-ma, functioneaza. Ce urmeaza dupa ce l-ai bagat cu nasul in tzarana este ca o ia razna bine de tot, pentru ca nu va fi in stare sa traiasca [,] cu aceasta “infrangere”. Stiu un caz unde s-a intamplat asa (cu un administrator de bloc paranoic, dar nu la mine, eu am avut noroc de normali :) ).

    So, do it!

  107. Paul says:

    Sau, alternativ, dat fiind ca e irecuperabil, spune cu simtire un Tatal Nostru, iarta-l pe prost si mergi mai departe.

    Fa cum ti-e tie mai usor :)

  108. Magus says:

    dude, sa-mi fut una daca asta nu e cea mai buna descriere a felului de a fi al acestui popor, vorba securistului, blestemat.
    incredibil ce natie de oameni suntem. citeam textul si simteam cum mi se strange stomacul.

  109. Tudor Rus says:

    frate, pai nu e permis asa ceva. astia trebuie desfintati, indiferent de ‘armele’ de care tre sa uzezi. sa moara!

  110. Intram cu masina peste el si prin bariera! Dupa care il dezlipeam de pe jos cu farasul si il dadeam la maidanezi sa-l manince, ca banuiesc ca erau infometati saracii!

  111. CST-Link says:

    Off topic: Dac-ar fi sa ma iau dupa Clavell, asta seamana cu o tragedie japoneza. :-)

  112. fsds says:

    daca iti pierdeai buletinul, puteai sa votezi cu certificatul de nastere? data viitoare esti mai atent

  113. emulte says:

    Si nu ai dat cu el de pamant? Macar un pic? Bariera a ramas neatinsa? Ce sa zic, esti un domn… dar merita?

  114. Andy says:

    Trebuia sa le lasi masina in fata barierei. Macar sa le dai bataie de cap.

  115. dono says:

    Andy, le faceam probleme doar oamenilor nevinovati care se intorceau acasa.

    Bun venit!

  116. Andy says:

    Merci de urare!

    E adevarat ca faceai probleme si altora, pentru moment nu m-am gandit decat cum sa sufere colonelul lu’ peste. Eu zic ca data viitoare sa-ti faci doua ecusoane, unul sa-l tii de rezerva in masina.

  117. kampos says:

    TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL:)trebuia sa ii spui in felul urmator:mai marlanule..tu esti sclavul meu platit din buzunarul meu..si tu si seful tau sa imi asigurati paza locuintei…

Top Articole

Top Comentatori